Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Податковий борг: які є терміни для відстрочення або розстрочки?

10.09.2020 218 0 0

На який мінімальний та максимальний термін контролюючий орган може укладати договір розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платника податків?

 Згідно з чинними нормативно-правовими актами мінімальним терміном для відстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу) є 1 календарний місяць, для розстрочення – 2 календарних місяці.

Максимальний строк розстрочення (відстрочення) такими актами не визначений.     

Розстрочені суми грошових зобов’язань або податкового боргу (в тому числі окремо – суми штрафних (фінансових) санкцій) погашаються рівними частками починаючи з місяця, що настає за тим місяцем, у якому прийнято рішення про надання такого розстрочення (п. 100.6 ст. 100 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Відстрочені суми грошових зобов’язань або податкового боргу погашаються рівними частками починаючи з будь-якого місяця, визначеного відповідним контролюючим органом чи відповідним органом місцевого самоврядування, який згідно із п. 100.8 ст. 100 ПКУ затверджує рішення про розстрочення або відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу, але не пізніше закінчення 12 календарних місяців з дня виникнення такого грошового зобов’язання або податкового боргу, або одноразово у повному обсязі (п. 100.7 ст. 100 ПКУ).

Пунктами 100.8 та 100.9 ст. 100 ПКУ визначені повноваження податкових органів різних рівнів на прийняття рішень про розстрочення у межах бюджетного року та за межі поточного бюджетного року.

ЗІР 128.10

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали