Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як подати до ПФУ корегуючу заяву-розрахунок

29.09.2023

Підставою для фінансування виплат страхувальникам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності є заява-розрахунок.

Іноді, після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона вже набула статусу «Оплачено», з’являється необхідність відкорегувати внесені дані.

Наприклад, може виникнути потреба додаткового фінансування, дозамовлення коштів (Корегування збільшення) чи, навпаки, повернення вже отриманих сум (Корегування зменшення). Або ж (як правило, для паперових листків непрацездатності) виникає необхідність у виправленні інформації про застраховану особу (Корегування несумових параметрів).

Довідково: корегування несумових параметрів застосовується для виправлення даних в паперових лікарняних, де помилки виникають, наприклад, в реквізитах документів, особистих даних особи, періодах непрацездатності, відмітках тощо.

Для таких випадків на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання корегуючої заяви-розрахунку.

Алгоритм дій для подання корегуючої заяви-розрахунку такий:

  • зайдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • на панелі зліва оберіть розділ «Заява-розрахунок»
  • з вікні, що спливе, натисніть «Пошук» та з випадаючого списку скопіюйте номер заяви-розрахунку, яку потрібно відкорегувати;
  • натисніть кнопку «Створити нову» та оберіть опцію «Корегуюча ЗР»;
  • у новому вікні введіть попередньо скопійований номер заяви-розрахунку, щодо якої необхідно зробити корегування та натисніть «Продовжити»;
  • при формуванні корегуючої заяви-розрахунку оберіть необхідний тип корегування з переліку: «Корегування зменшення» або «Корегування збільшення», або «Корегування несумових параметрів», натисніть «Продовжити»;
  • у «Додатку про тимчасову непрацездатність» натисніть піктограму з олівцем;
  • у листку непрацездатності, який з’явиться на екрані, у полі «Сума (в гривнях з копійками) (всього)» введіть новий коректний запис (повну правильну суму, якщо обрано опцію «Корегування збільшення» або сторнуючий (від’ємний) запис із знаком «-», якщо обрано «Корегування зменшення»). Відповідні чисельні значення внесіть у поле «Сума (в гривнях з копійками) (у т.ч. за рахунок коштів Фонду)». Якщо обрано опцію «Корегування несумових параметрів», внесіть виправлену інформацію в поле, яке потребує корегування (наприклад, в реквізити лікарняного, дані про стаж, причину непрацездатності, прізвище тощо).

Важливо! До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів;

;
 

  • внесіть дані в поле «Причина розбіжності суми», обравши відповідний запис із випадаючого списку або введіть причину, яка не передбачена в автоматичному режимі, в поле «Причина розбіжності суми – інше»; натисніть «Продовжити»;
  • після внесення корегуючих даних, натисніть кнопку «Сформувати заяву–розрахунок»;
  • перевірте сформовану заяву-розрахунок та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ»;
  • корегуюча заява-розрахунок набуває статусу «В опрацюванні», а після її прийняття Фондом - статусу «Прийнято».

https://www.pfu.gov.ua/
 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
08.07.2025
Створення власного бізнесу: як отримати довідку про відсутність податкового боргу
Фізособа (громадянин) подає до територіального органу ДПС за основним місцем обліку заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Заява). Протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отри...
08.07.2025
В Україні можуть запровадити 4-денний робочий тиждень
Чи скоротять робочий тиждень в Україні до чотирьох днів? Більше за темою: Заправлення авто у вихідний чи позаробочий час: які ризики та виходи з ситуації Неповний та скорочений робочий час: відмінності, установлення та оформлення Про це повідомив народний депутат Данило Гетманцев. Проте це відбува...
08.07.2025
ДПС пропонує до обговорення зміни щодо удосконалення системи СМКОР
ДПС пропонує бізнесу долучитися до обговорення змін щодо удосконалення системи СМКОР. Більше за темою: Блокування ПН/РК: що, куди, коли? Штрафи за несвоєчасну реєстрацію ПН/РК Як діяти в разі зупинки реєстрації ПН/РК «Наша команда ДПС обіцяла максимальну відкритість та комунікацію. Дотримує...
Кращі матеріали