Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як налагоджувати комунікацію із е-судом

15.11.2023

Підсистема «Електронний суд» забезпечує обмін процесуальними документами (надсилання та отримання документів) в електронній формі між судами, органами та установами системи правосуддя, між судом та учасниками судового процесу, між учасниками судового процесу. Її ефективне функціонування забезпечує оперативність та зручність у комунікації суду із сторонами у справах.

Відповідно до вимог процесуального законодавства з початком функціонування підсистем (модулів) ЄСІТС адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування та суб’єкти господарювання державного та комунального секторів економіки реєструють офіційні електронні адреси в ЄСІТС в обов’язковому порядку. Інші особи мають право зробити те саме в добровільному порядку. Такі вимоги набули чинності з 18 жовтня 2023 року.

Багато хто вже зареєструвався у системі та в повній мірі може оцінити її переваги. Водночас варто звернути увагу на важливі деталі, які допоможуть оптимізувати роботу.

Для пришвидшення комунікації щодо справи учасникам справи важливо зазначати свою адресу електронної пошти. Тим, хто зареєструє у системі офіційні електронні адреси, суд надсилатиме документи лише в електронній формі на вказані е-скриньки. Адресу електронної пошти потрібно вказувати навіть якщо учасники процесу не зареєстровані в системі, тоді є можливість також отримувати процесуальні документи в електронному вигляді у зручний час та зручному місці.

Також на оптимізацію реєстрації апеляційних скарг у суді впливає коректність зазначених відомостей про учасників процесу, їхні адреси (поштові та електронні), паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Разом з тим важливо звернути увагу на те, що система пропонує шаблони майже всіх передбачених процесуальним законодавством заяв та клопотань, що в рази спрощує створення необхідних документів. Відповідно коректна реєстрація апеляційних скарг та процесуальних документів  також залежить і від правильності вибраного шаблону.

Таким чином, аби оптимізувати процес електронної комунікації із судом, важливо насамперед стати активним користувачем е-суду, а також забезпечити повне внесення необхідних даних.

7ААС

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали