Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

ДФС оприлюднює Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування

Редакція

10.03.2017 271 0 0

Відповідно до п.п. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Внесення даних до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування посадовими особами відповідних органів здійснюється з дотриманням вимог законів щодо електронного підпису та електронного документообігу.

Заяви про повернення сум бюджетного відшкодування автоматично вносяться до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження.

Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (п.п. 200.7.2 п. 200.7 ст. 200 ПКУ).

Дані Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, передбачені п.п. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ, крім п.п. 5 п.п. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ щодо реквізитів поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування, відповідно до п.п. 200.7.3 п. 200.7 ст. 200 ПКУ не є інформацією з обмеженим доступом та підлягають щоденному, крім вихідних, святкових та неробочих днів, оприлюдненню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Порядок ведення та форма Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 січня 2017 року № 26 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» (далі – Постанова № 26), пункти 1 та 3 якої набирають чинності з 01 квітня 2017 року.

Відповідно до п. 52. підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ до 10 січня 2017 року центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, зобов’язаний на підставі реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування платникам податку, які відповідають та які не відповідають критеріям, визначеним п. 200.19 ст. 200 ПКУ, в редакції, що діяла до 1 січня 2017 року, сформувати єдиний Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування у хронологічному порядку їх надходження.

Формування, ведення, бюджетне відшкодування та офіційне публікування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, зазначеного у цьому пункті, здійснюються у порядку, визначеному ст. 200 ПКУ.

При цьому відповідно до п. 2 Постанови № 26 до набрання чинності пунктами 1 і 3 Постанови № 26 бюджетне відшкодування сум ПДВ за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, сформованого згідно з п. 52 підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, здійснюється у порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.

Реєстри розміщено за посиланням: Головна/діяльність/відшкодуванняПДВ/Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України.

Джерело: http://km.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали