Відомості до реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України відповідно до п.3 розділу 4 положення про реєстр застрахованих осіб. Рекомендуємо звернутись до роботодавця для внесення змін до поданої звітності.
Рекомендуємо в довідковому звіті за 1 квартал 2023 року відобразити в додатку 1 звіту відомості про нараховану заробітну плату по новоприйнятому працівнику.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово відповідно до п.6 порядку 11-1 (у редакції постанови Пенсійного фонду України № 8-3). Тому немає потреби знову передавати сканкопію трудової книжки. Достатньо надати лише сканкопію документа про освіту та вкласти її в файл під назвою «Трудова книжка або документ про стаж», адже цей документ є основним при формуванні даного звернення.
На вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua відомості про трудову діяльність додаються як доповнення до уже відцифрованої паперової трудової книжки, як її продовження, з додаванням сканкопій наказів про прийняття/переведення/звільнення.
Застрахована особа має можливість ознайомитись із результатами оцифрування своєї трудової діяльності на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua в особистому кабінеті. І в розділі «Електронна трудова книжка» в закладці «Відцифрована ЕТК» можна звірити свій страховий стаж із записами в оцифрованій трудовій книжці.
Законодавством не встановлено період, протягом якого необхідно усунути зауваження. Але варто пам’ятати, що відповідно до Закону №1217-ІХ, перехід на електронні трудові книжки – 5 років з моменту набрання чинності цього Закону. Протягом цього періоду трудові книжки повинні бути оцифровані та внесені до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
https://t.me/pfvinobl