Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Ви отруїлися в кафе, — рекомендації адвоката

Редакція

14.03.2017 1675 0 0

Адвокат розповів, що робити, якщо Ви постраждали від неякісної їжі в закладі громадського харчування.

Нерідко після візиту в кафе або ресторан у нас надовго залишаються неприємні спогади. Неконфліктні Люди часто не борються за свої права, але українські закони дозволяють доводити свою правоту. Відразу варто відзначити, що підтвердити провину закладу громадського харчування буде непросто. Але існує чіткий алгоритм дій, і ним потрібно скористатися.

Якщо Ви доведете, що отруїлися саме в ресторані, а не вдома, то його адміністрація повинна буде компенсувати повну вартість медикаментів, яка була витрачена на лікування. Доцільно в даному випадку вимагати і відшкодування моральної шкоди.

Доводити факт отруєння буде простіше, якщо у Вас залишився чек, який підтвердить перебування в кафе або ресторані. Адже це безпосередній договір з іншою стороною. Але якщо Ви залишили чек у закладі, втратили або викинули його, то переживати не варто. Слід заручитися підтримкою свідків Вашого відвідування ресторану і замовлення конкретного блюда. Далі потрібно встановити причинно-наслідковий зв'язок між їжею, яку Ви пробували в закладі, та наслідками, а саме отримати медичну документацію, яка підтвердить факт харчового отруєння.

Зібравши зазначені докази, не потрібно відразу ж писати позовну заяву в суд. Варто спробувати вирішити конфлікт безпосередньо з адміністрацією закладу. Для цього необхідно написати заяву на ім'я керівництва кафе чи ресторану. Чітких вимог щодо оформлення цього документа немає, але в ньому мають бути реквізити, які найчастіше на документах вказуються: найменування і адреса закладу чи органу, куди ми звертаємося, ПІБ позивача, його адреса та контактні телефони. В заяві потрібно у довільній формі викласти ті обставини, які сталися у закладі, і додати докази (підтверджувальні документи).

Як правило, власники кафе і ресторанів турбуються про свою репутацію, а значить, самі зацікавлені в якнайшвидшому вирішенні конфлікту. Але бувають випадки, коли домовитися з адміністрацією не виходить. Тоді звертаємося до інстанції, до компетенції яких входить вирішення таких питань: Державну санітарно-епідеміологічну службу та Управління захисту прав споживачів. Вони перевіряють заклади громадського харчування і якщо є скарги, що їх розглядають.

Останньою інстанцією, куди Вам потрібно буде звернутися після безрезультативною спроби повернути витрачені на лікування кошти, є суд.

В яких випадках адміністрація закладу зобов'язана повернути Вам гроші або замінити страву? Хто відшкодовує вартість розбитого посуду в кафе? Чи мають право офіціанти вимагати у Вас чайові? Про це наступні рекомендації адвоката.

Джерело: http://sud.ua/news/2017/03/13/101679-...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали