Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Вісім хитрих схем: як супермаркети дурять покупців

Редакція

19.10.2017 127 0 0

Супермаркети володіють безліччю способів, для того щоб ввести в оману покупців, але при цьому не втратити дохід.

Щоб продати неякісний або зіпсований продукт, супермаркети вдаються до різних методів.

По-перше, можна встановити на прилавку світлодіодні лампи, що дозволяють створити візуальний ефект того, що м'ясо все ще свіже і апетитне.

По-друге, можна додати в продукт речовини для стабілізації кольору. Вони також надають м'ясу «свіжий» вигляд, але шкідливі для здоров'я людини.

На вітрину можуть бути викладені продукти різної кольорової гами, наприклад, той же м'ясо разом з гілочками зеленого кропу. Колірний контраст також може створити враження «свіжості» продукту.

У пластиковий лоток можуть бути упаковані товари з різним терміном придатності і різної датою виготовлення. Переклеїти стікери не складає труднощів, а з-під плівки запах відчути неможливо. До таких хитрощів характерні для кондитерських виробів, салатів і м'ясних нарізок.

Переклеювання стікерів або перебивання дат можливі взагалі для всіх груп товарів, які продаються в супермаркетах. А продукція кулінарії може бути виготовлена ​​з інгредієнтів з закінчуються терміни придатності.

І нарешті, в приготований прямо в супермаркеті фарш, можуть бути додані різні консерванти, а кілька разів заморожений товар може бути представлений як охолоджений. Останнє - особливо небезпечно для здоров'я і загрожує важким отруєнням.

Експерти відзначають, що покупці мають право вимагати показати товар, що цікавить, якщо він викликає сумніви в якості, або попросити на нього документи. І ніколи не можна викидати чек.

Джерело: http://sud.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали