В Україні стартувала кампанія з легалізації ринку європіддонів
14.04.2016 793 0 0
Європейська асоціація виробників піддонів (EPAL) ініціювала всеукраїнську кампанію по легалізації ринку вантажних палет. Представники асоціації зробили контрольну закупівлю піддонів на одному з київських підприємств і в ході перевірки виявили велику партію контрафакту.
На даному виробництві піддони виготовляли незаконно.
На багатьох піддонах нанесено маркування польської фабрики. Однак, ця компанія не має ліцензії. Це нелегальне виробництво. Крім того, є зауваження щодо якості. Дуже слабкі кріплення, не вистачає цвяхів. Справжні палети EPAL відповідають стандартам і тільки тому вони витримують вагу в півтори тисячі кілограм.
Європейська асоціація виробників піддонів не ставить завдання лише покарати виробників, які не мають ліцензію, а й донести переваги ліцензійної роботи. Керівництво підприємства, на якому представники EPAL виявили нелегальні піддони, погодилося в добровільному порядку знищити підроблену продукцію і перейти на ліцензійне виробництво.
Головне завдання - зробити український ринок прозорим і легальним. Україна рухається в Європу, українські товари експортуються в країни Євросоюзу, де вся продукція ліцензована і піддони в тому числі. Експортери, які будуть везти товари на контрафактних палетах на тижні застрягнуть в юридичних розглядах, якщо не в Україні, то де-небудь ще, де розкриється підробка. З іншого боку, EPAL виходить сьогодні на безліч нових ринків. Зокрема, на країни Близького Сходу і Китай. Це означає, що ліцензійні піддони зможуть перетинати кордони цих країн без жодних труднощів. Переваги ліцензійного виробництва палет очевидні.
Ліцензійні платежі для виробника складуть не більше 1% від собівартості виробництва палет. Отже, стає вкрай невигідно виготовлення продукції в тіні. Тим більше, що кампанія з контрольних закупівель і виявлення контрафакту планується системно. Аналогічні перевірки будуть проведені на всіх без винятку підприємствах, які виробляють палети.
Якщо комусь і вдасться сховатися і далі проводити контрафактні піддони, незабаром до них прийдуть з претензіями їх же клієнти. Оскільки, наступний етап нашої роботи по легалізації ринку - співпраця з митницею. Простіше кажучи, перевізник, який використовує неліцензовані палети може бути затриманий на 10 днів на митниці, якщо виникнуть питання до автентичності піддонів. Кому вигідна зупинка товаропотоку через таку безглуздості? Яка довіра буде до виробника, що поставив такі піддони?
Детальніше дивіться за посиланням: http://censor.net.ua/
Коментарі до матеріалу