Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У Києві створено міське Головне управління Пенсійного фонду України

31.03.2017

У Києві створено міське Головне управління Пенсійного фонду України. Цей орган створено на базі головного управління, Лівобережного, Правобережного та Центрального об'єднаних управлінь Пенсійного фонду.

Відповідну постанову «Про утворення Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві» Кабінет Міністрів прийняв 29 березня.

Як роз'яснили в Мінсоцполітики, проект акта розроблено з метою оптимізації роботи органів Пенсійного фонду України в м. Києві, забезпечення уникнення дублювання функціональних повноважень структурних підрозділів, головному та підпорядкованих йому управліннях, підвищення якісного рівня обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду.

Прийняте Урядом рішення спрямоване саме на вдосконалення організаційної діяльності органів Пенсійного фонду України в м. Києві та впорядкування їх структури.

Передбачається, зокрема, створення на базі головного управління, Лівобережного, Правобережного та Центрального об'єднаних управлінь єдиного органу Пенсійного фонду України в м. Києві з організаційної і кадрової структурою, яка відповідає сучасним принципам управління та обслуговування громадян.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/ru/publ...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
27.06.2025
Що означають нові статуси у Резерв+ та як діяти у певних випадках
У застосунку «Резерв+» з’являються різні статуси щодо військового обліку. Розглянемо, що вони означають і як діяти. Більше за темою: Перелік документів, що оформлюються юридичною особою для ведення військового обліку Чи подавати звіт про заброньованих військовозобов’яз...
Кращі матеріали