Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ТОП-8 секретів спілкування з тим, хто вас дратує

20.06.2017

Не переживайте, якщо вам хтось не подобається. І пам'ятайте про те, що ніхто не ідеальний.

Навіть якщо ви самий доброзичливий чоловік на світі, рано чи пізно вам зустрінеться той, хто буде вас дратувати.

Пропонуємо кілька секретів, як впоратися з такою ситуацією.

1. Змиріться з тим фактом, що ви не зможете жити з усіма

Це нормально. Кому-то ви подобаєтеся, а хтось вас і на дух не переносить. Це не означає, що з вами або з іншими щось не так. Просто у кожного з нас свої переваги.

Вирішальну роль при цьому відіграє різниця в характерах. Екстраверту здасться нудним інтроверт, а переконаному реалисту може здатися неадекватним прекрасний настрій оптиміста.

Нам властиво вкладати сили в те, що нам подобається. Припустимо, вас дратує один з ваших знайомих або колег. Звичайно, ви не будете шукати з ним зустрічі і підтримувати контакт. Але іноді такий підхід може перерости у відкриту неприязнь.

2. Спробуйте зрозуміти співрозмовника

Може бути ваша свекруха і не вважає вас легковажною, як вам завжди здавалося. А колега насправді не намагається вас підставити. Придивіться, і, можливо, ви зрозумієте мотиви їх вчинків або навіть витягне якийсь корисну пораду.

Не варто злитися, якщо для критики на вашу адресу дійсно є вагома причина. Ви тільки виставите себе в невигідному світлі. Просто повірте на слово і візьміть критичне зауваження на озброєння.

3. Тримайте свої емоції під контролем

Тільки від вас залежить ваша реакція на ту чи іншу ситуацію. Вона може привести вас до сказу, якщо тільки ви це допустите. Чи не витрачайте свої сили даремно.

Не піддавайтеся, якщо хтось зачіпає вас або намагається вивести з себе. Іноді «посміхаємося і махаємо» - це найкращий метод.

Дуже важливо спочатку ставитися з повагою до кожного зустрічного. Це не означає, що потрібно завжди йти на поводу і з усіма погоджуватися.

    Потрібно бути ввічливим по відношенню до інших людей. Таким чином, ви залишитеся при своїй думці, збережіть спокій і перевага буде на вашому боці.

4. Не приймайте все близько до серця

Дуже часто ми просто неправильно розуміємо людини. Можливо, він просто не зовсім точно висловив свою думку або його день не задався з ранку. Не варто зриватися на когось, адже він може зірватися на вас у відповідь. Це тільки загострить ситуацію. Будьте вище цього, сконцентруйтеся на ділі, не звертаючи уваги на неадекватну реакцію співрозмовника.

Якщо відчуваєте втому і занепад сил, зробіть перерву, прогуляйтеся. Встановіть рамки особистого простору, де вас ніхто не зможе потурбувати.

5. Говоріть спокійно

Наша манера спілкування часто набагато важливіше того, що саме ми говоримо. Якщо ситуація загострилася, то пора поговорити про це. Проте діалог не повинен бути агресивним. Краще використовувати пропозиції, що починаються зі слів «я», «мені», «мене», наприклад: «Мене дратує, коли ти так робиш. Чи не міг би ти діяти по-іншому? »Швидше за все, співрозмовник прислухається до вас і також висловить свою думку.

Іноді варто закликати на допомогу третя особа. Інша людина може об'єктивно оцінити ситуацію. Може бути, після діалогу ви і не станете друзями з тим, з ким назрів конфлікт, але, по крайней мере, зможете нормально спілкуватися.

Працювати разом з людьми, з якими вам складно знайти спільну мову, - це корисний досвід, який покаже, як ви можете справлятися з проблемами.

6. Розставте пріоритети

Чи не все заслуговує вашого часу і уваги. Ви повинні вирішити, чи хочете ви дійсно підтримувати спілкування з тією або іншою людиною або ж краще сконцентруватися, наприклад, на роботі.

Зважте ситуацію. Чи погіршиться вона з часом? Рано чи пізно проблему доведеться вирішувати. Якщо ж конфлікт назрів просто за збігом обставин, то ви швидко зможете з ним впоратися.

7. Не займайте оборонну позицію

Якщо відчуваєте постійне невдоволення вами з будь-чиєї сторони, якщо хтось загострює увагу тільки на ваші недоліки, не варто кидатися на цю людину з кулаками. Це не вихід з положення. Така поведінка тільки його розохотить. Замість цього краще запитати безпосередньо, що ж конкретно його не влаштовує. Плітки або утиск можуть бути ознакою того, що вами хочуть маніпулювати або навіть продемонструвати свою владу.

Якщо людина хоче, щоб ви ставилися до нього з повагою, він повинен ставитися до вас так само.

Існує один психологічний трюк: говорите швидко, коли висловлюєте свою незгоду з кимось. Так у співрозмовника буде менше часу для відповіді. Сповільниться, якщо відчуєте, що він готовий погодитися з вами.

8. Пам'ятайте, що ви самі творець свого щастя

Звичайно, складно тверезо оцінити ситуацію, якщо хтось сильно діє вам на нерви. Проте ніколи не дозволяйте іншим тягнути вас вниз.

Якщо чиїсь слова дійсно зачіпають вас за живе, розберіться в собі. Може бути, ви не впевнені в собі або вас турбують якісь робочі моменти? Якщо це так, сконцентруйтеся на вирішенні важливих для вас проблем.

Не порівнюйте себе з іншими, адже всі ми різні.

Частіше нагадуйте собі про свої досягнення і не дозволяйте нікому зіпсувати вам настрій через якусь дрібницю!

Джерело: http://hyser.com.ua/life_style/208653...

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 1
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
12.09.2025
«Тренди ринку праці» – новий сервіс Державної служби зайнятості
Знання тенденцій на ринку праці дозволить бути на крок попереду, ще краще розуміти принципи працевлаштування, навчання, перекваліфікації, отримання грантів та співпраці з роботодавцями Хочете знати, як змінюється ринок праці, які тенденції і що буде далі? Тепер це можливо разом із Державною сл...
12.09.2025
Затверджено порядок ведення Реєстру інтегрованих довкіллєвих дозволів
Єдиний реєстр інтегрованих довкільних дозволів є функціональним модулем «ЕкоСистеми»– національної онлайн-платформи, яка містить актуальну інформацію про стан довкілля. Реєстр створює для бізнесу «єдине вікно» отримання довкіллєвих дозволів, при цьому забезпечуючи ...
12.09.2025
Облікову ставку НБУ збережено на рівні 15,5 %
Інфляція закріплюється на траєкторії зниження, але все ще є високою. Зовнішня допомога надходить у достатніх обсягах для підтримання міжнародних резервів на належному рівні та фінансування дефіциту бюджету. Перебіг повномасштабної війни залишається основним ризиком для інфляційної динаміки та економ...
Кращі матеріали