Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ТОП-8 секретів спілкування з тим, хто вас дратує

20.06.2017

Не переживайте, якщо вам хтось не подобається. І пам'ятайте про те, що ніхто не ідеальний.

Навіть якщо ви самий доброзичливий чоловік на світі, рано чи пізно вам зустрінеться той, хто буде вас дратувати.

Пропонуємо кілька секретів, як впоратися з такою ситуацією.

1. Змиріться з тим фактом, що ви не зможете жити з усіма

Це нормально. Кому-то ви подобаєтеся, а хтось вас і на дух не переносить. Це не означає, що з вами або з іншими щось не так. Просто у кожного з нас свої переваги.

Вирішальну роль при цьому відіграє різниця в характерах. Екстраверту здасться нудним інтроверт, а переконаному реалисту може здатися неадекватним прекрасний настрій оптиміста.

Нам властиво вкладати сили в те, що нам подобається. Припустимо, вас дратує один з ваших знайомих або колег. Звичайно, ви не будете шукати з ним зустрічі і підтримувати контакт. Але іноді такий підхід може перерости у відкриту неприязнь.

2. Спробуйте зрозуміти співрозмовника

Може бути ваша свекруха і не вважає вас легковажною, як вам завжди здавалося. А колега насправді не намагається вас підставити. Придивіться, і, можливо, ви зрозумієте мотиви їх вчинків або навіть витягне якийсь корисну пораду.

Не варто злитися, якщо для критики на вашу адресу дійсно є вагома причина. Ви тільки виставите себе в невигідному світлі. Просто повірте на слово і візьміть критичне зауваження на озброєння.

3. Тримайте свої емоції під контролем

Тільки від вас залежить ваша реакція на ту чи іншу ситуацію. Вона може привести вас до сказу, якщо тільки ви це допустите. Чи не витрачайте свої сили даремно.

Не піддавайтеся, якщо хтось зачіпає вас або намагається вивести з себе. Іноді «посміхаємося і махаємо» - це найкращий метод.

Дуже важливо спочатку ставитися з повагою до кожного зустрічного. Це не означає, що потрібно завжди йти на поводу і з усіма погоджуватися.

    Потрібно бути ввічливим по відношенню до інших людей. Таким чином, ви залишитеся при своїй думці, збережіть спокій і перевага буде на вашому боці.

4. Не приймайте все близько до серця

Дуже часто ми просто неправильно розуміємо людини. Можливо, він просто не зовсім точно висловив свою думку або його день не задався з ранку. Не варто зриватися на когось, адже він може зірватися на вас у відповідь. Це тільки загострить ситуацію. Будьте вище цього, сконцентруйтеся на ділі, не звертаючи уваги на неадекватну реакцію співрозмовника.

Якщо відчуваєте втому і занепад сил, зробіть перерву, прогуляйтеся. Встановіть рамки особистого простору, де вас ніхто не зможе потурбувати.

5. Говоріть спокійно

Наша манера спілкування часто набагато важливіше того, що саме ми говоримо. Якщо ситуація загострилася, то пора поговорити про це. Проте діалог не повинен бути агресивним. Краще використовувати пропозиції, що починаються зі слів «я», «мені», «мене», наприклад: «Мене дратує, коли ти так робиш. Чи не міг би ти діяти по-іншому? »Швидше за все, співрозмовник прислухається до вас і також висловить свою думку.

Іноді варто закликати на допомогу третя особа. Інша людина може об'єктивно оцінити ситуацію. Може бути, після діалогу ви і не станете друзями з тим, з ким назрів конфлікт, але, по крайней мере, зможете нормально спілкуватися.

Працювати разом з людьми, з якими вам складно знайти спільну мову, - це корисний досвід, який покаже, як ви можете справлятися з проблемами.

6. Розставте пріоритети

Чи не все заслуговує вашого часу і уваги. Ви повинні вирішити, чи хочете ви дійсно підтримувати спілкування з тією або іншою людиною або ж краще сконцентруватися, наприклад, на роботі.

Зважте ситуацію. Чи погіршиться вона з часом? Рано чи пізно проблему доведеться вирішувати. Якщо ж конфлікт назрів просто за збігом обставин, то ви швидко зможете з ним впоратися.

7. Не займайте оборонну позицію

Якщо відчуваєте постійне невдоволення вами з будь-чиєї сторони, якщо хтось загострює увагу тільки на ваші недоліки, не варто кидатися на цю людину з кулаками. Це не вихід з положення. Така поведінка тільки його розохотить. Замість цього краще запитати безпосередньо, що ж конкретно його не влаштовує. Плітки або утиск можуть бути ознакою того, що вами хочуть маніпулювати або навіть продемонструвати свою владу.

Якщо людина хоче, щоб ви ставилися до нього з повагою, він повинен ставитися до вас так само.

Існує один психологічний трюк: говорите швидко, коли висловлюєте свою незгоду з кимось. Так у співрозмовника буде менше часу для відповіді. Сповільниться, якщо відчуєте, що він готовий погодитися з вами.

8. Пам'ятайте, що ви самі творець свого щастя

Звичайно, складно тверезо оцінити ситуацію, якщо хтось сильно діє вам на нерви. Проте ніколи не дозволяйте іншим тягнути вас вниз.

Якщо чиїсь слова дійсно зачіпають вас за живе, розберіться в собі. Може бути, ви не впевнені в собі або вас турбують якісь робочі моменти? Якщо це так, сконцентруйтеся на вирішенні важливих для вас проблем.

Не порівнюйте себе з іншими, адже всі ми різні.

Частіше нагадуйте собі про свої досягнення і не дозволяйте нікому зіпсувати вам настрій через якусь дрібницю!

Джерело: http://hyser.com.ua/life_style/208653...

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 2
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.11.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу Працевлаштування осіб з інвалідністю: ключові зміни для роботодавців з 1 січня 2026 року Оновлено правила для визначення критично важливих підприємств Змінено Порядок надіслання контролююч...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
21.11.2025
Національна система кваліфікацій – можливість знайти кваліфікованих працівників
Українці вже отримали 9 640 сертифікатів про присвоєння професійних кваліфікацій, а Національна система кваліфікацій вже працює за 582 унікальними напрямами. Більше за темою: Запровадження Єдиного реєстру кваліфікацій Національна система кваліфікацій: зміни від законодавця Національна система квал...
21.11.2025
Затверджено мінімально допустимі експортні ціни на листопад 2025 року
Інформацію про нові мінімально допустимі експортні ціни розміщують на офіційному вебсайті Мінекономіки не пізніше наступного робочого дня після ухвалення відповідного наказу. До моменту оприлюднення нових значень застосовують раніше затверджені ціни за попередній місяць, які залишаються чинними до о...
20.11.2025
Бізнес може долучитися до підтримки мобільного зв'язку під час блекаутів
Для того щоб підвищити якість мобільного зв'язку під час блекаутів Мінцифри пропонує бізнесу доєднатися до програми «Генератор зв’язку». Про що йде мова – читайте в цьому матеріалі. Більше за темою: Списання пального для генераторів: оформлення та облік Проєкт «Генерат...
Кращі матеріали