Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Стало відомо, скільки за рік витрачають українські підприємці на адмінсупровід

21.03.2016

Українські підприємці витрачають на адмінсупровід своїх бізнес-операцій близько 500 млн грн на рік.

Про це заявив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов, презентуючи роботу Єдиного державного порталу адмінпослуг, повідомляється на сайті уряду.

Нефьодов розповів, що бізнес несе значні втрати через неефективність надання адміністративних послуг. За його словами, витрати підприємців на адмінсупровід бізнес-операцій складають в середньому 0,2% від суми угод або близько 500 млн грн на рік.

“Тільки прямі витрати на папір, на кур’єрів, на відрядження становлять приблизно 20 млн грн по Міністерству економіки. Це, можна сказати, податок на бізнес. І це не найгірше. Найгірше – що така система стимулює корупцію”, – зазначив він.

За його словами, зараз адміністративні послуги можуть надаватися органами влади одним з трьох способів. Перший з них – через ЦНАП. Другий – безпосередньо цими ж самими органами, наприклад, міськими адміністраціями або обладміністраціями. І третій варіант – централізовано через портал poslugy.gov.ua.

На даний момент на сайті вже впорядкована інформація про адмінпослуги.

Джерело: http://vesti-ukr.com

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали