Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Стало відомо, скільки за рік витрачають українські підприємці на адмінсупровід

21.03.2016

Українські підприємці витрачають на адмінсупровід своїх бізнес-операцій близько 500 млн грн на рік.

Про це заявив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов, презентуючи роботу Єдиного державного порталу адмінпослуг, повідомляється на сайті уряду.

Нефьодов розповів, що бізнес несе значні втрати через неефективність надання адміністративних послуг. За його словами, витрати підприємців на адмінсупровід бізнес-операцій складають в середньому 0,2% від суми угод або близько 500 млн грн на рік.

“Тільки прямі витрати на папір, на кур’єрів, на відрядження становлять приблизно 20 млн грн по Міністерству економіки. Це, можна сказати, податок на бізнес. І це не найгірше. Найгірше – що така система стимулює корупцію”, – зазначив він.

За його словами, зараз адміністративні послуги можуть надаватися органами влади одним з трьох способів. Перший з них – через ЦНАП. Другий – безпосередньо цими ж самими органами, наприклад, міськими адміністраціями або обладміністраціями. І третій варіант – централізовано через портал poslugy.gov.ua.

На даний момент на сайті вже впорядкована інформація про адмінпослуги.

Джерело: http://vesti-ukr.com

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
02.06.2025
Продовжено терміни видачі онлайн лісорубного квитка та сертифікату про походження деревини
Уперше в історії України було створено такий наскрізний цифровий ланцюг прослідковуваності руху деревини від заготівлі до експорту. Більше за темою: Облік лісопродукції в бухгалтерії лісогосподарського підприємства Уряд продовжив термін дії відповідного експериментального проєкту – до 1 ...
02.06.2025
Рішенням суду позбавлено премії головну бухгалтерку: що стало причиною
Є очевидним факт невиконання позивачкою вимог закону, положень локальних нормативних актів і доручення керівника щодо обов’язку повідомити працівників про дані, що належать до періоду, за який провадиться оплата праці, а саме про загальну суму заробітної плати з розшифровкою за видами виплат, ...
02.06.2025
Чи продовжать обмежено придатним термін проходження ВЛК
Як зазначає у своєму телеграмканалі О. Федієнко, йому багато задають питання, щодо проходження ВЛК до 5 червня обмежено придатних військовозобовʼязаних. Чи є в парламенті ініціативи продовжити термін, адже очевидно, що всі не встигнуть. І які наслідки для тих, хто ВЛК не пройшов – чи буде поси...
Кращі матеріали