Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Попит і пропозиція: чого чекають покупці від технологій 2018 року

Редакція

27.12.2017 268 0 0

2018 рік неодмінно буде насиченим на технологічні новинки, винаходи і прориви в науці. Виробники будуть орієнтуватися на споживчі тренди, тобто на побажання людей.

ЧОГО ЧЕКАЮТЬ СПОЖИВАЧІ? Користувачі гаджетів прагнуть в найближчі роки отримати технології, які будуть розуміти людини за допомогою інтонацій, міміки і дотиків. Також люди прагнуть отримати гаджети, які допоможуть їм розширити свої можливості.

БІЛЬШЕ РОЗУМНІ. Споживачі хочуть, щоб голосові помічники розумнішали і вміли розрізняти людські емоції. Більше половини користувачів впевнені, що вже через кілька років з голосовими помічниками можна буде спілкуватися за допомогою жестів і інтонацій. Варто відзначити, що близько половини користувачів гаджетів побоюються того факту, що смартфони зможуть вгадувати їх настрій.

РЕКЛАМА приживається всюди, а кожен контент рано чи пізно їм обростає. Велика частина користувачів прагнуть назавжди позбутися від реклами і сподіваються, що в цьому їм допоможе штучний інтелект. Однак 40% осіб все ж готові дивитися рекламу в обмін на щось корисне. Прогнозується, що в майбутньому реклама замінить частину послуг, які раніше просувала. Це буде реалізовуватися за допомогою віртуальної реальності.

ПАМ'ЯТЬ, ЯКА ОЖИВАЄ. Споживачі хочуть використовувати смартфони для фіксації важливих моментів і фотографування в 3D. У найближчі п'ять років люди очікують отримати такі технології, які дозволять заново переживати моменти, зафіксовані на камеру. Отримати більш повну картину їм допомагатимуть технології доповненої реальності.

ЗАВЖДИ НА ЗВ'ЯЗКУ. Споживачі розраховують найближчим часом отримати технології, які вирішать проблему постійної підзарядки пристроїв. Також актуальним питанням є доступність мережі інтернет. Одним словом, люди прагнуть завжди бути на зв'язку.

НАВУШНИКИ ЯК ЧАСТИНА ТІЛА. Пам'ятайте, як одна з героїнь книги «451 ° за Фаренгейтом» завжди носила у вухах так звані «черепашки». Ці передавачі постійно щось розповідали або включали музику. Героїня не знімала їх навіть вночі. До того ж прагнуть і сучасні споживачі. 81% опитаних вважають, що років через п'ять навушники можна буде взагалі не виймати з вух.

Джерело: https://etcetera.media/ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали