Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Рибний патруль» переходить на електронну фіксацію порушень

02.02.2017

З 1 лютого 2017 року в рамках процесу електронізації рибної галузі Київський рибоохоронний патруль буде фіксувати всі результати рейдів та виявлених правопорушень в електронному журналі.

Інформація з електронного журналу буде потрапляти в єдину інформаційну базу про рибоохоронної діяльності. Це допоможе оцінити ефективність роботи та аспекти, що потребують додаткової уваги, наприклад, найбільш проблемні ділянки водойм, допоможе ідентифікувати злісних порушників правил рибальства.

Електронний журнал був розроблений спеціально для рибоохоронного патруля. Він має форму онлайн-таблиці з інформацією про дату початку і закінчення рибоохоронного рейду, ПІБ учасників рейдової групи, місце проведення рейду, короткий опис ситуації і результати, номер складеного протоколу і, власне, інформацію про порушника правил рибальства.

Як повідомляється, кожен з рибоохоронних патрульних має в електронній системі власний, індивідуально присвоєний номер, під яким і заповнює таблицю.

Заповнюється електронний журнал з допомогою комп'ютера або через смартфон відразу ж після закінчення рейду. На окремих ділянках області з обмеженим покриттям мобільного інтернету допускається подання звіту протягом 1 доби.

Протягом лютого система буде працювати у тестовому режимі тільки на Київщині. За результатами тестового періоду ми вдосконалимо систему і розповсюдимо її на ті області України, де запускається оновлений рыбоохранный патруль — Харківська, Івано-Франківська, Тернопільська та Рівненська області.

Джерело: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Реформа податкової: бізнес за впровадження антикорупційних механізмів
Представлено опитування великого бізнесу щодо проблем взаємодії із податковою та очікувань від реформи ДПС. Про що йшлося і які висновки – дивіться нижче. Більше за темою: Перевірки-2025: коли діє мораторій? Мораторій на безпідставні перевірки - 2025: що змінилося? Корупційні ризики залишают...
18.09.2025
Дайджест новин «Бізнес без бар’єрів» за серпень 2025 року
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компан...
18.09.2025
ІТ-компанії з інновацій у сфері держпослуг можуть отримати до 150 тис. євро
Україна стрімко цифровізує державні послуги, однак інституції часто стикаються з труднощами у швидкому впровадженні інновацій у відповідь на нові виклики. Саме тому GovTech Lab Ukraine відкриває для стартапів (серії А+) і технологічних компаній – як українських, так і міжнародних – можли...
Кращі матеріали