Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Результати перевірок РРО

12.04.2018

Протягом 2017 року кількість зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій зросла на 20 тис. та склала 286 тис.

Загалом за три останні роки кількість касових апаратів зросла майже на 63 тис., або на 28%. Водночас спостерігається позитивна динаміка зростання виторгів більш ніж на 15% щороку.

Так, у 2017 році сума виторгів становила 893 млрд. грн., що на 18% більше, ніж у 2016 році.

У минулому році підрозділами аудиту проведено більше 13,4 тис. фактичних перевірок, що становить 5% від 286 тис. господарських об’єктів, де застосовуються РРО.

За результатами проведених перевірок (фактичних та документальних) до суб’єктів господарювання застосовано 387 млн. грн. штрафних санкцій, що на 25% більше минулорічного показника, за умови незмінності визначених законом розмірів штрафів.

Порушення фіксуються під час здійснення контролю за роздрібним товарообігом, повнотою декларування доходів та правильністю застосування РРО.

Так, протягом минулого року проведено більше 8 тисяч фактичних перевірок АЗС, ресторанів, господарських об’єктів де реалізуються алкогольні та тютюнові вироби. До порушників застосовано 154 млн. грн. штрафних (фінансових) санкцій.

Основні порушення, встановлені перевірками, складають:

- 62% від загальної кількості – не оприбуткування готівкових коштів;

- 15% – не проведення розрахункових операцій через РРО;

- 13% – продаж товарів, не відображених у обліку товарних запасів за місцем продажу;

- 3% – невідповідність суми коштів, зазначених у денному звіті, на місці проведення розрахунків, незабезпечення роздрукування фіскальних звітних чеків;

- 2,3% – відсутність ліцензій на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами та алкогольними напоями, реалізація алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка.

Також минулого року відповідно до вимог законодавства здійснювався контроль за новими сферами, в яких було законодавчо введено застосування РРО.

Так, проведено 373 фактичні перевірки суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу готівкової іноземної валюти, за результатами яких застосовано  штрафних (фінансових) санкцій  на суму 25,8 млн. гривень.

Завдяки проведеній роботі сьогодні 29 суб’єктів господарювання, що здійснюють такі операції, зареєстрували 3386 спеціалізованих РРО, що становить майже 100% від необхідних.

Крім того, перевірено 621 суб’єкта господарювання, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту та зобов’язані застосовувати РРО. За невиконання вимог закону до них застосовано штрафних санкцій більш як 3 млн. грн. На сьогодні із 9,4 тис. таких суб’єктів зареєстровані РРО мають 3,2 тис. платників.

Щодо контролю за переказом коштів у національній валюті, то відповідно до даних Національного банку України 59 суб’єктів господарювання отримали від НБУ ліцензії на переказ коштів у національній валюті, з яких 40 використовують у своїй діяльності платіжні пристрої.

Здійснено перевірки 17 СГ, до порушників застосовано штрафних (фінансових) санкцій в сумі 1 млн. грн. На сьогодні 2 суб’єкта вже зареєстрували та використовують РРО. Робота в цьому напрямі продовжується.

Варто зауважити, що висока якість перевірок підтверджується малою кількістю скасованих матеріалів перевірок. Так, з оскаржених рішень скасовано лише 3,1 млн. грн. (0,8% від застосованих). У судовому порядку скасовано лише 6,1 млн. грн. (1,6% від застосованих).

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали