Приватбанк попереджає клієнтів про телефонне шахрайство
28.12.2016 152 0 0
Про поширення шахраями недостовірної інформації про банк з метою отримання номерів карт та інших персональних даних, попереджає клієнтів ПриватБанк. Про це повідомляється в прес-релізі фінустанови з посиланням на дані кіберполіції України.
Згідно з документом, зокрема, шахраї поширюють інформацію про "крадіжку" баз даних банку, прикриваючись цими чутками, щоб змусити клієнтів «захиститися» шляхом передачі номерів карт і інших особистих даних.
Крім того, за даними прес-служби кіберполіції, шахраї, представляючись по телефону працівниками служби безпеки Ощадбанку, повідомляють, що ПриватБанк буде приєднаний до Ощадбанку, тому клієнту необхідно терміново здійснити переказ грошових коштів з картки Приватбанку на нову, оформлену в Ощадбанку. Шахраї просять у жертви назвати номер банківської карти, CVV-код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані, після чого відбувається перерахування коштів на підконтрольні їм рахунки.
Вся інформація в базі даних банку надійно захищена, і система захисту інформації виключає можливість її несанкціонованого копіювання або стороннього доступу, в тому числі працівниками банку.
За даними кіберполіції, шахраї здійснюють злочинні дії не тільки щодо клієнтів Приватбанку: дізнавшись, що клієнт обслуговується в іншому банку, вони створюють аналогічну ситуацію заволодіння чужими коштами.
Варто нагадати, що Кабінет міністрів України за пропозицією Нацбанку і акціонерів Приватбанку 18 грудня прийняв рішення про націоналізацію фінустанови.
Обсяг емісії облігацій внутрішньої держпозики для цих цілей оцінювався в межах 116,8-148 млрд грн.
Згідно з інформацією НБУ, на 1 жовтня 2016 року по розміру загальних активів (271,837 млрд грн) банк був найбільшим серед 100 діючих у країні банків.
Джерело: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу