Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Правила електронних торгів арештованим майном змінюються

12.03.2016

У більшості країн арештоване майно продають на електронних аукціонах. В Україні теж долучилися до цієї практики, і тепер кожен охочий може зайти на сайт https://setam.net.ua/, щоб купити вподобаний товар.

Ця система вже працює в Україні приблизно 2 роки. Спочатку це був пілотний проект, який працював лише в кількох областях нашої країни, потім ми побачили позитивні зрушення через цю новацію, і він поширився на всю Україну. Завдяки запровадженню електронних торгів вдалося прибрати корупційні ризики, на торги почали виставляти зокрема ті товари, яких раніше не було. Наприклад, металобрухт. Як переконує досвід, навіть такі некомплектні товари знаходять покупця.

Нині державне підприємство «СЕТАМ» за два місяці роботи отримало прибуток приблизно мільйон гривень. Варто нагадати, що підприємство було визначено адміністратором системи електронних торгів арештованим майном із жовтня минулого року. Раніше ці функції виконувало ДП «Інформаційний центр».

Нетривалий час роботи цього підприємства утворено розгалужену систему з 22 регіональних філій у всій країні. Для його діяльності було орендовано складські приміщення та майданчики для зберігання автомобілів у всій країні. Так забезпечують не лише організацію торгів, а й відповідальне зберігання майна.

Найбільше досягнення те, що системою користуються приблизно 100 тисяч відвідувачів, а тривалість сеансу — більш ніж 10 хвилин.

Перше місце у торгах посідають учасники з Києва та області. Багато учасників із міст-мільйонників — Дніпропетровська, Львова, Харкова, Одеси та Запоріжжя. Найбільший обсяг торгів відбувається у галузях нерухомості, транспорту, будівництва та електроніки.

За два місяці роботи підприємства продано арештованого майна приблизно на 180 мільйонів гривень. Це істотний показник, який щомісяця збільшується.

Напередодні 2016-го було затверджено новий порядок реалізації арештованого майна, який набув чинності 18 січня цього року. Він передбачає деякі технічні зміни в роботі системи електронних торгів. Зокрема впровадження системи електронних кабінетів державних виконавців, завдяки яким вдасться підключитися до електронного документообігу Державної виконавчої служби, щоб швидше отримувати інформацію від цієї служби щодо лотів, які виставлятимуть на продаж.

Для пришвидшення обороту товарів вирішено встановити періодичність торгів. Якщо раніше торги відбувалися через 30 днів після виставлення лотів на портал, тепер, якщо лот коштує до 5 тисяч гривень, торги відбуваються через 10 днів, від 5 тисяч до 1 мільйона гривень — через 20 днів. Якщо стартова ціна лота перевищує мільйон гривень, — через 30 днів.

Якщо раніше майном торгували один день, тепер ця процедура триватиме три дні з можливістю для нових учасників долучатися до торгів. Це дасть змогу розширити аудиторію, адже якщо користувачі бачитимуть, що їм цей лот цікавий і на нього більше немає претендентів, вони навіть третього дня зможуть придбати цей лот. Для оперативного доступу даних учасників у нас уже за кілька днів працюватиме сервіс із приймання платежів із банківських карток. Завдяки цьому ми зможемо в режимі онлайн допускати нових користувачів».

Також планують розробити власні мобільні додатки для користувачів телефонів, щоб максимально охопити аудиторію користувачів електронних торгів. Серед найближчих планів — співпраця з Міністерством фінансів щодо торгівлі майном, яке зберігається у Державному сховищі дорогоцінних металів та коштовного каміння.

Джерело: http://ukurier.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали