Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Практична психологія: як навчитися перемагати в будь-якій суперечці

11.01.2018

Багато з нас бували в такій ситуації, яку дозволити може тільки суперечка. Психологи радять не вступати в словесну перепалку. Але, дотримуючись головних правил хорошого спору, ви зможете довести свою правоту.

1 Перш ніж почати суперечку, добре подумайте. Психологи стверджують, що сперечатися без особливої ​​причини немає ніякої необхідності. Суперечка заради суперечки приречений на провал, і ви ніколи не дізнаєтеся, хто ж все-таки мав рацію, а хто - ні. Пам'ятайте, що суперечка лише засіб досягнення мети, а не сама мета.

2 Не міняйте тему спору. Протягом всієї дискусії тема спору повинна зберігатися. Її можна уточнювати і конкретизувати, з'ясовувати важливі моменти спору. Але потрібно постійно дотримуватися основної лінії (предмета) спору і намагатися не відходити від неї.

3 Намагайтеся бути максимально обізнаними про предмет суперечки. Ніколи не сперечайтеся про те, про що знаєте тільки з чуток, або взагалі не маєте жодного уявлення. Самовпевненість в цьому випадку тільки зашкодить.

4 Проявляйте гнучкість. Вмійте поступитися, але при цьому обов'язково дотримуйтеся своєї лінії в суперечці. Там, де можливо, шукайте точки дотику з опонентом. А там, де їх немає - твердо дотримуйтесь своїм принципам і рішенням.

5 Покладайтеся на логіку. Уміння вести суперечку і перемагати в ньому залежить від вашого вміння робити логічні висновки - в тому числі і з аргументів, висловлених опонентом. Завжди звертайте увагу на протиріччя і логічні зв'язки.

6 Шутите під час суперечки. Невеликі відступу в суперечці цілком виправдані. Використовуйте жарт для того, щоб розрядити ситуацію. Дуже часто жарт виявляється непоганим помічником і допомагає виграти суперечку.

7 Умійте визнавати свої помилки. Ви повинні усвідомлювати, коли в суперечці ви використовуєте завідомо неправдиві факти наводили аргументи. Вмійте визнавати свої помилки, якщо вас в цьому викрили, а не перетворювати поточна суперечка на захист власних промахів.

Джерело: https://etcetera.media/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
04.06.2025
Діяльність вантажного бізнесу трансформує Укрзалізниця
АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. Першим кроком стала презентація результатів опитування щодо рівня задоволеності сервісом. Опитування про...
04.06.2025
Індустріальні парки України: дайджест новин за травень
Цікавитесь індустріальними парками? Новини за травень від Голови Комітету з питань економічного розвитку ВРУ. Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський представив огляд головних подій у сфері розвитку індустріальних парків в Україні за травень. За минулий міс...
04.06.2025
Недобросовісна реклама та штрафи: контроль від Держпродспоживслужби
Держпродспоживслужба нагадує рекламодавцям про необхідність відповідального підходу до змісту реклами та дотримання вимог чинного законодавства. Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор: «Найпоширеніші порушення в рекламі – це відсутність попередження про шкідливість сам...
Кращі матеріали