Покупці повертаються в українські ТРЦ
02.11.2017 326 0 0
Орендарі торгових центрів відзначають зростання товарообігу на 60%.
В українських ТРЦ намітився позитивний тренд: після затяжного падіння, спровокованого економічною кризою, торгові центри почали нарощувати показники по відвідуваності і товарообігу. Песимістичний сценарій, який передбачав повернення формату речових ринків і збільшення частки дискаунтерів і стокових магазинів навіть серед орендарів великих ТРЦ, не виправдався.
Столиця росте
Як повідомили ABCnews в консалтинговій компанії UTG, в першому півріччі 2017 року відвідуваність в столичних торгових центрах виросла на 15%, досягнувши показника в середньому в 797 чоловік на 1000 кв. м. Зокрема, відвідуваність регіональних ТРЦ (площею 30-100 тис. кв. м - ABCnews) виросла до 740 осіб, це на 12% більше, ніж в минулому році. Кількість відвідувачів окружних торгових центрів (площа від 10 до 30 тис. Кв. М - ABCnews) склало 853 людини на 1000 кв. м. Тут зростання досягло 18%.
Згідно з даними Держстату України, товарообіг в січні-липні 2017 року зріс на 8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Тенденцію зростання підтверджує і ринок: орендарі найбільш успішних ТРЦ столиці повідомляють про зростання товарообігу на 15-25% в гривневому вираженні.
Але це усереднені цифри. Девелопери та керуючі компанії багатьох ТРЦ як у столиці, так і по Україні розкривають і більш оптимістичні дані.
Рекордсменом по зростанню потоку відвідувачів став столичний ТРЦ "Гулівер". Середня денна відвідуваність в першому півріччі 2017 року склала 57 623 чоловік, тоді як в першому півріччі минулого року - 40 296 осіб. Тобто, ми бачимо зростання на 43%.
Регіони теж в тренді
Товарообіг орендарів в торгово-розважальних центрах компанії Arricano (володіє і управляє ТРЦ в Києві, Запоріжжі та Кривому Розі) виріс на 31% в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, при цьому трафік збільшився на 14,6% і досяг показника в 22 млн. відвідувачів (по всьому ТРЦ компанії за перші шість місяців 2017 року). У компанії пояснили значне зростання товарообігу системною роботою всієї команди.
Аналогічні тренди - зростання товарообігу і збільшення відвідуваності - спостерігають і в компанії "Будхаус групп", що володіє і управляє ТРЦ в Херсоні, Черкасах та Львові.
За вісім місяців цього року, з січня по серпень 2017 року, по відношенню до аналогічного періоду 2016 року сукупний товарообіг орендарів наших торгових центрів виріс на 31,4% і перевищив 3 млрд грн. Найбільш активно, на 34,5%, в 2017 році товарообіг зростає в полтавському торговому центрі Lubava.
Відвідуваність торгових центрів компанії за цей же період зросла на 15,9% і склала 17,9 млн осіб. Найбільш активний приріст відвідуваності демонструє Forum Lviv - 23,4%. Причому, за словами Максима Гаврюшина, найбільш найактивніше товарообіг в цьому році зростає в магазинах електроніки, у деяких орендарів він коливається в межах 60-80%.
Кількість в якість
Експерти відзначають, що цей рік знову дає можливість говорити про перехід відвідувачів до якісної здійснення покупок в сучасних торгових об'єктах. Торгові центри надають все більше умов для комфортного перебування і здійснення покупок. Цьому сприяють як самі якісні торгові об'єкти, так і різноманітні заходи, акції та знижки. Однак у зв'язку зі складною економічною ситуацією можна спостерігати достатню кількість відвідувачів на ринках, секонд-хендах, стокових магазинах. Лише поліпшення економічної ситуації буде сприяти збільшенню відвідуваності торгових центрів і зростання товарообігу.
Джерело: http://www.abcnews.com.ua/ru/analytic...
Коментарі до матеріалу