Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи потрібно подавати повідомлення про виплату коштів повторно в електронному форматі, якщо до цього вони були подані у паперовій формі

24.11.2023 148 0 1

Пенсійний фонд роз’яснює, що не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду, або у паперовій формі (п. 1 постанови правління Пенсійного фонду від 21.12.2022 № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованої в Мін’юсті 29.12.2022 за № 1703/39039). 

Тобто, страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно. 

ПФУ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали