Чи потрібно подавати повідомлення про виплату коштів повторно в електронному форматі, якщо до цього вони були подані у паперовій формі
Алгоритм подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду
Пенсійний фонд роз’яснює, що не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду, або у паперовій формі (п. 1 постанови правління Пенсійного фонду від 21.12.2022 № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованої в Мін’юсті 29.12.2022 за № 1703/39039).
Тобто, страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.
ПФУ
Коментарі до матеріалу