Нова схема реєстрації місця проживання
04.05.2016 366 0 0
З 4 квітня 2016 року почала діяти нова схема реєстрації місця проживання (аналог прописки).
Відповідно до закону № 888-VIII про розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізацію надання адміністративних послуг, тепер функції реєстрації виконує не Державна міграційна служба, як це було раніше, а місцева влада.
При цьому експерти нагадують, що інститут прописки ліквідували давно і тепер реєстрація місця проживання носить виключно повідомний характер, тобто, людина просто повідомляє державі про те, де він проживає.
Які документи потрібно подавати для реєстрації місця проживання
Згідно ст. 6 Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", для реєстрації місця проживання потрібно надати:
- письмову заяву;
- документ, куди вносяться відомості про місце проживання, якщо особі не виповнилося 16 років - свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України;
- квитанцію про сплату держмита або документ про звільнення від його сплати;
- талон зняття з реєстрації (у разі зміни місця проживання в межах України). Талон не потрібен, якщо проводиться реєстрація з одночасним зняттям з попереднім місцем проживання;
- документи, що підтверджують право на проживання в житлі, постановці на облік у спеціалізованому соц. установі, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації;
- військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://business.vesti-ukr.com/
Коментарі до матеріалу