Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Розпочинає роботу пілотний проект із реєстрації та опрацювання звернень громадян

Редакція

13.06.2016 208 0 0

На базі Головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві розпочинається реалізація пілотного проекту із централізованої реєстрації, обліку звернень по регіонах, вирішення питань, викладених у зверненнях, у визначені законодавством терміни. Це спеціально розроблена програма, яка дозволить в онлайн режимі простежити хід розгляду конкретного звернення громадянина.

На даному етапі проект буде діяти лише в межах міста Києва. Він впроваджується для удосконалення системи реєстрації, обліку, оперативного опрацювання та розгляду звернень громадян. Також запропонований підхід дозволить своєчасно, всебічно, повно й об’єктивно з'ясовувати викладені у зверненнях факти і обставини та вирішувати порушені громадянами питання.

Онлайн система дозволить кожному, хто поскаржився на того чи іншого суб’єкта господарювання, через Інтернет відстежувати хід розгляду звернення, результати та вжиті заходи щодо вирішення всіх порушених питань.

Проект охоплює всі сфери, які відносяться до компетенції Держпродспоживслужби.

Планується, цей порядок розгляду звернень громадян впродовж місяця відпрацьовуватиметься на базі Головного управління Держпродспоживслужби в м.Києві, після чого буде поширений у центральному апараті Держпродспоживслужби України та всіх територіальних органах.

Номер телефонної гарячої лінії Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві - (044) 486 95 85. Телефонна гаряча лінія працює в робочі дні - з 9:00 до 18:00.

Джерело: http://www.consumer.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали