Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Розпочинає роботу пілотний проект із реєстрації та опрацювання звернень громадян

13.06.2016

На базі Головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві розпочинається реалізація пілотного проекту із централізованої реєстрації, обліку звернень по регіонах, вирішення питань, викладених у зверненнях, у визначені законодавством терміни. Це спеціально розроблена програма, яка дозволить в онлайн режимі простежити хід розгляду конкретного звернення громадянина.

На даному етапі проект буде діяти лише в межах міста Києва. Він впроваджується для удосконалення системи реєстрації, обліку, оперативного опрацювання та розгляду звернень громадян. Також запропонований підхід дозволить своєчасно, всебічно, повно й об’єктивно з'ясовувати викладені у зверненнях факти і обставини та вирішувати порушені громадянами питання.

Онлайн система дозволить кожному, хто поскаржився на того чи іншого суб’єкта господарювання, через Інтернет відстежувати хід розгляду звернення, результати та вжиті заходи щодо вирішення всіх порушених питань.

Проект охоплює всі сфери, які відносяться до компетенції Держпродспоживслужби.

Планується, цей порядок розгляду звернень громадян впродовж місяця відпрацьовуватиметься на базі Головного управління Держпродспоживслужби в м.Києві, після чого буде поширений у центральному апараті Держпродспоживслужби України та всіх територіальних органах.

Номер телефонної гарячої лінії Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві - (044) 486 95 85. Телефонна гаряча лінія працює в робочі дні - з 9:00 до 18:00.

Джерело: http://www.consumer.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
29.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент затвердив мораторій на перевірки бізнесу Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилася на...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
29.07.2025
Понад 8 тисяч компаній знаходяться в Клубі білого бізнесу
Найбільше представників Клубу – у сфері торгівлі: 22 % компаній займаються оптовою або роздрібною торгівлею чи ремонтом автотранспорту. На другому місці – переробна промисловість (16 %), третє – за сільським, лісовим і рибним господарством (14 %). Далі йдуть нерухомість (8 %) і адм...
29.07.2025
Вимоги до оформлення документів перед зверненням до нотаріуса
Виникла необхідність звернутися до нотаріуса? Підготуйте належним чином перед його відвідуванням пакет документів! Більше за темою: Витрати на послуги нотаріуса під час купівлі сільгоспземлі: як відобразити в обліку підприємства Придбання земельної ділянки на аукціоні: чи включати вартість послуг ...
29.07.2025
Уряд планує запустити гранти на біонічні протези
Уряд анонсував зміни підходу до системи протезування та створення нових можливостей для розвитку в Україні ринку виробництва сучасних біонічних протезів.  Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Уряд анонсував зміни підходу до системи протезування та ст...
Кращі матеріали