Мораторій не може застосовуватись до заходів контролю у сфері безпечності та якості харчових продуктів
26.04.2016 250 0 0
У зв’язку з численними зверненнями та публікаціями на тему перевірок Державна регуляторна служба України провела ретельний аналіз законодавства та вважає, що обмеження на проведення перевірок підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців, встановлені Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII, не можуть застосовуватись до заходів державного нагляду (контролю) у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, які здійснюватимуться Держпродспоживслужбою.
06.04.2016 Кабінетом Міністрів України видано розпорядження № 260-р, яким прийнято рішення про можливість забезпечення здійснення покладених на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів функцій і повноважень, серед іншого, Державної ветеринарної та фітосанітарної служби та Державної санітарно-епідеміологічної служби (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження), що припиняються.
В той же час пунктом 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» № 71-VIII встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Зазначена вимога обмежує можливості здійснення безперешкодного контролю контролюючими органами суб’єктів господарювання шляхом введення додаткової умови для проведення перевірок – отримання дозволу Кабінету Міністрів України на їх проведення, тим самим ускладнюючи процедуру контролю.
Тим самим зазначена норма Закону України № 71-VIII суперечить пункту 2 Додатку С «Процедури контролю, інспекції та ухвалення» Угоди СОТ з санітарних і фітосанітарних заходів, яка є частиною Угоди СОТ, ратифікованої Україною.
Джерело: http://www.dkrp.gov.ua/info/5082
Коментарі до матеріалу