Мінфін удосконалить систему моніторингу ризиків з ПДВ
Міністерство фінансів і Державна податкова служба готують зміни, які спростять адміністрування податків і зроблять його більш комфортним для бізнесу.
Зазначені зміни обговорювали під час робочої зустрічі представники Мінфіну, ГФС, Комітету з питань податкової та митної політики, Державної регуляторної служби, бізнес-асоціацій та галузевих об'єднань.
Спільно з ДПС буде вдосконалена робота системи. Мета - зробити процес адміністрування податків простим і комфортним для сумлінного бізнесу. І, з іншого боку, - виключити випадки зловживань, і відповідно втрат для бюджету.
Що хочуть змінити
Під час зустрічі було обговорено Проект змін до постанови Кабміну від 21 лютого 2018 року № 117.
Зокрема, Порядок зупинки реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі буде доповнений критеріями ризиковості платника податків, переліком показників, за якими визначається позитивна податкова історія, і критеріям ризиковості здійснення операцій.
Крім того, буде визначено порядок роботи комісії з питань включення/виключення з переліку ризикових платників. Документи повинні розглядатися протягом семи робочих днів. У разі прострочення передбачається автоматичне рішення на користь платника податків.
Порядок також включатиме перелік документів, необхідних для прийняття комісіями рішення про виключення платника з переліку ризикових; буде визначена форма рішення про внесення/виключення платника податків до/з переліку платників, які відповідають критеріям ризикованості, а також деталізовані підстави внесення платника податків до переліку ризикових.
З Порядку пропонується виключити норму про перегляд центральною комісією рішення комісії регіонального рівня. Таким чином, у платника податків з'явиться можливість адміністративно оскаржити рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Найближчим часом проект змін буде доопрацьовано з урахуванням пропозицій і зауважень представників бізнес-асоціацій.
www.minfin.gov.ua
Коментарі до матеріалу