Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Ключові порушення при призначенні допомоги малозабезпеченим: Мінсоцполітики

25.10.2019

Понад 32 млн. грн державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям були неправомірно отримано громадянами, які надали недостовірні дані при зверненні за соціальною підтримкою. Йдеться про порушення щодо допомоги лише за січень 2019 року. Найпоширеніші з них – приховування відомостей про доходи членів сім’ї, недекларування транспортних засобів, а також об’єктів нерухомості – квартир, земельних ділянок (у тому числі паїв) – та коштів, отриманих від здачі їх в оренду.

Наразі вирішуються питання про повернення коштів до бюджету.

Перевірка тривала з квітня по жовтень 2019 року. У її ході звіряли дані отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям з реєстрами державних органів, передусім Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України, Державного центру зайнятості. Також перевіряли інформацію щодо достовірності наданих документів, одночасного отримання одного виду соціальної допомоги в різних місцях, наявності квартир, будинків, транспортних засобів, земельних ділянок, вартісних покупок тощо.

У Мінсоцполітики закликають одержувачів усіх видів соціальної допомоги відповідально декларувати відомості про себе. Особливо це на часі для отримувачів іншого, найпоширенішого виду соціальної допомоги - житлових субсидій - у зв’язку з початком опалювального сезону. Варто нагадати, що новий механізм житлових субсидій та пільг на комунальні послуги діє із 1 жовтня, при цьому українці можуть оформити субсидії самостійно через Інтернет або відвідавши органи соцзахисту. До того ж, днями парламент погодився на проведення перевірок пенсій та субсидій шляхом верифікації, а уряд спростив отримання житлових субсидій окремими категоріями споживачів.

www.msp.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
10.09.2025
Створено комунікаційний майданчик для банківських установ щодо подання SAF-T UA
ГНС для зручної комунікації з банками щодо формування та подання стандартного аудиторського файлу SAF-T UA створила окремий комунікаційний майданчик – Google Chat Bank на платформі Google Chat. Чат створено за результатами робочих зустрічей ДПС із представниками Незалежної асоціації банків Укр...
10.09.2025
У Дії запустили медичні сповіщення від лікаря
Рецепти та направлення без паперів – отримуйте медичні сповіщення в Дії! Більше за темою: Підприємство включене до «Клубу білого бізнесу»: що це означає? Дія Сіті – особливий бізнес-простір для ІТ-компаній Тепер ваші медичні сповіщення надходитимуть першочергово в заст...
10.09.2025
БЕБ продовжує викривати бізнес щодо ухилення від сплати мільйонних податків
Посадова особа не відобразила у податкових деклараціях надходження бюджетних коштів на суму понад 45 млн грн. Їх компанія  отримала від державного підприємства за виконання ремонтно-будівельних робіт. Внаслідок цих дій до держбюджету не було сплачено ПДВ на суму понад 7,5 млн грн. Більше за тем...
Кращі матеріали