Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Які товари в 2016 році найчастіше купували українці в Інтернеті

Редакція

19.12.2016 869 1 1

Швидко ростуть продажі таких товарів як продукти харчування та напої, інструменти, товари для хобі (в основному рукоділля), книги, товари для краси і здоров'я.

Ринок електронної комерції товарів і послуг (e-commerce) в Україні зріс на 50% — до 39 млрд грн. Такі дані надає група компаній EVO (Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Goodini.ua). Не менш радісні прогнози у компанії і на наступний рік. За їх даними, в 2017 році ринок e-commerce зросте на 30% і досягне 50 млрд грн.

У цьому році середній чек при покупці в мережі зріс на 7% і склав 885 грн. Кількість замовлень продовжує зростати рекордними темпами — 61% в рік. «Тут наступна динаміка: активний ріст замовлень спостерігається з листопада і по сьогоднішній день. На грудень кількість замовлень досягла 1,76 млн».

Що стосується групи компаній EVO, то їх частка на ринку становить 22%.

Що купували українці в 2016 році?

Товарообіг на платформі Prom.ua у 2016 році склав 8,2 млрд грн, що на 82% більше, ніж у минулому році. При цьому середній чек склав 924 грн.

Лідируючої групою товарів, яку купували на Prom.ua, стала «взуття, одяг і аксесуари». Цих товарів було куплено на 3,4 млн грн. Другий за популярністю стала категорією «дім і сад» — продажі склали 1,3 млн грн. Трійку лідерів замикають товари для краси та здоров'я» — 1,1 млн грн.

У той же час, за даними Prom.ua швидко зростають продажу таких товарів як продукти харчування та напої, інструменти, товари для хобі (в основному рукоділля), книги, товари для краси і здоров'я. Це означає, що незабаром істотно зросте попит саме на товари в цих категоріях.

Запущений у лютому маркетплейс Bigl.ua щомісяця відвідують 4,7 млн інтернет-користувачів. Що цікаво, Bigl.ua — самий патріотичний маркетплейс EVO. Протягом року ми стежили за кількістю продаваних товарів українського виробництва — восени їх було майже 50%, що суттєво більше, ніж на інших прощадках.

На першому місці по продажах знаходяться жіночі сукні — продано 9,25 тис. штук, причому кожне друге — українського виробництва. На другому місці по продажах знаходяться чохли для телефонів — 8,98 тис. штук.

 

На платформі Crafta.ua, яка спеціалізується на продажу хенд-мейд товарів, було представлено 38 тис. виробів ручної роботи, а колекціонери виставили на продаж майже 1,5 млн лотів.

Всього в 2016 році українці купили товарів на суму майже 7 млн грн, що свідчить про любов українців до унікальних речей»,— розповідають у компанії. Нагадаємо, що в жовтні на маркетплейс Crafta.ua в розділ «Колекції і раритети» перемістили всіх продавців антикваріату з маркетплейса Aukro.іа.

Якщо подивитися на покупки українців більш детально, то видно, що підвищеним попитом користувалися аксесуари, прикраси, одяг і взуття ручної роботи.

Що стосується надання послуг, то за даними маркетплейса Kabanchik.ua видно, що в Україні все більше людей хочуть працювати на себе. Тільки в 2016 році українці виконали замовлень на 26 млн грн, що в 2,5 рази більше, ніж роком раніше. Кількість замовлень збільшилася на 140 тис.

Підробляли українці в наступних категоріях: будівництво, домашній майстер, кур'єрські послуги та фріланс. Середній чек за одне завдання склав — 720 грн, а найдорожче коштувало 50 тис..

Джерело: http://hyser.com.ua/economics/146646-...

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 1

Кращі матеріали