Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як заробити на клиєнтопотоках

10.03.2017

Лідогенерація сьогодні стала одним з основних способів залучення потенційних клієнтів на продають та інформаційні сайти. Такий спосіб залучення клієнтів є альтернативною рекламною кампанією, яка іноді може не принести плодів і тільки стане джерелом додаткових непотрібних витрат.

Лідогенерація як явище

Як зробити відвідувача сайту лидом:

   Показати йому інформацію про товар/послугу на сайті та інших інтернет майданчиках.

   Залучати членів цільової аудиторії – тобто певного кола користувачів мережі.

   Відвідування сайту або зворотний зв'язок від людини також робить його потенційним клієнтом компанії.

   Мотивуйте відвідувачів сайту залишати контактну інформацію для здійснення зворотного зв'язку.

Лідогенерація для бізнесу – це можливість залучати потенційних клієнтів дешево і швидко, тому така послуга затребувана сьогодні на ринку «В2В».

Лидогенерацией може займатися фрілансер, якщо він зможе забезпечити клієнту:

   Працює контент на сайті (юзабіліті, які працюють ключі, правильний неймінг, підбір цветотипов і шрифтів, а також кнопок );

   Створення вірусного контенту;

   Створення привабливих гачків для клієнта і вміння вести з ними діалог;

   Розробку айдентики;

   Моніторинг найактуальнішої інформації, яка доступна на сьогоднішній момент;

   Уміння використовувати всі доступні інструменти маркетингу.

Найдешевший простий і доступний більшості спосіб залучення лідов – це мережа Інтернет, тому вашими клієнтами можуть стати не тільки великі корпорації, але і початківці старатапы вашого міста – антикафе, кав'ярні, магазини екотоварів та іншого. Клієнтам вигідний бюджетний спосіб залучення цільової аудиторії на сайт або в свої соцмережі.

Джерела трафіку і лідогенерація

Джерела трафіку, які можна використовувати при лідогенераціі:

   Контекстна реклама. Всі пошукові запити користувача індексуються інтернет пошукачами і інструменти контекстної реклами дозволяють виводити на екран інформацію про той продукт, який він у даний момент часу шукає. Контекстна реклама оплачується в тому випадку, якщо користувач перейде по розміщеної активному посиланню і зацікавиться пропозицією. Найчастіше для розміщення контекстної реклами використовують Яндекс.Директ, GoogleAdwords.

   Таргетована реклама (цільова реклама) налаштовується з урахуванням потреб і особливостей цільової аудиторії.

   Ведення блогів живого журналу і іншого роду щоденникових записів в Мережі.

   Майданчики-агрегатори: Яндекс.Маркет, Озон, Carprice, Avito, Mednow.

   Біржа лідов.

Щоб заробити на лідогенераціі, пропонуйте клієнтам одностраничники (лендінгем) з нуля і налаштування їх основних сайтів. Детальніше про особливості такого виду залучення нових клієнтів можна прочитати у відповідних розділах нашого сайту по пошуковому запиту.

Лідогенерація підійде тим людям, які можуть організувати свій час, вміють працювати з цифрами і займатися пошуком нових каналів залучення клієнтів. Лидогенерацией може займатися всередині стартапу якийсь із співробітників – це здешевить розвиток нового бізнесу в тій чи іншій ніші.

Якщо ви хочете займатися розкручуванням чужого бізнесу лидогенерацией, ви можете вибрати два шляхи: відкрити агентство лідогенераціі і біржу лідогенераціі.

Фірма може займатися наданням послуги надходження лідов з різноманітних джерел трафіку, при цьому потрібно буде створювати лендінгем сторінки з нуля для клієнтів, наповнювати їх відповідним бізнесу клієнта контентом і працювати в Яндекс Директе та соціальних мережах (вконтакті, фейсбуці та Инстаграме).

Чим агентство лідогенераціі відрізняється від біржі?

Біржі займаються тим, що є посередниками між постачальниками послуг і їх споживачами. Робота здійснюється за комісію. На біржі клієнт просто приобетает ліди.

Агентство постачає лідов з усіх можливих джерел трафіку, включаючи біржі лідов.

Агентство лідов також буде працювати над:

   Наданням послуги лідогенераціі «під ключ».

   Підбір ключових слів.

   Створенням лендингов.

   Складанням і розміщенням рекламних оголошень.

   Відстеженням найбільш ефективних джерел появи нових клієнтів сайту.

Основні обов'язки спеціаліста з лидогенерації:

   Ретельна перевірка ключевіков: кожен ключ необхідно проганяти через відповідні програми, такі як Wordstat, щоб зрозуміти ступінь їх ефективності та частотності використання.

   Складання портрету клієнта – визначення цільової аудиторії.

   Перевірка оголошень перед запуском – орфографія, пунктуація, стилістика, відповідність інформації про те, чим займається клієнт.

   Контроль вартості послуги для кожного конкретного виду бізнесу.

Як почати бізнес з надання послуг лідогенераціі

Детальніше дивись за посиланням: http://delaidengi.boltai.com/topics/k...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
10.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критичні для потреб ЗСУ підприємства зможуть бронювати 100 % працівників Розширено перелік підстав для завершення валютного нагляду за експортними операціями Рішенням суду позбавлено премії головну бухгалтерку: що стало причиною Парламент прийняв законопроєкт...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
12.06.2025
Які порушення реклами алкоголю найчастіше виявляє Держпродспоживслужба
Держпродспоживслужба закликає рекламодавців, виробників та розповсюджувачів рекламної продукції суворо дотримуватись вимог чинного законодавства, адже реклама має нести соціально відповідальне повідомлення, не порушувати права споживачів та не впливати негативно на вразливі категорії населення. Біль...
12.06.2025
Онлайн-кабінет підприємця у «Дія.Бізнес» – чергова новація для підтримки МСБ
Уряд прийняв рішення про створення Онлайн-кабінету підприємця, який працюватиме на платформі «Дія.Бізнес». Уряд прийняв рішення про створення Онлайн-кабінету підприємця, який працюватиме на платформі «Дія.Бізнес». Про це повідомив Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль п...
12.06.2025
Права та обов’язки суб’єктів господарювання під час перевірок характеристик продукції
Підприємці, тобто виробники, імпортери або розповсюджувачі (продавці), мають як права, так і обов’язки. Знання цих норм допоможе уникнути непорозумінь, штрафів і порушень. Більше за темою: Чи можуть контролюючі органи перевірити підприємство, якщо директор тимчасово відсутній? (Не)реальні оп...
Кращі матеріали