Як заробити на клиєнтопотоках
10.03.2017 253 0 0
Лідогенерація сьогодні стала одним з основних способів залучення потенційних клієнтів на продають та інформаційні сайти. Такий спосіб залучення клієнтів є альтернативною рекламною кампанією, яка іноді може не принести плодів і тільки стане джерелом додаткових непотрібних витрат.
Лідогенерація як явище
Як зробити відвідувача сайту лидом:
Показати йому інформацію про товар/послугу на сайті та інших інтернет майданчиках.
Залучати членів цільової аудиторії – тобто певного кола користувачів мережі.
Відвідування сайту або зворотний зв'язок від людини також робить його потенційним клієнтом компанії.
Мотивуйте відвідувачів сайту залишати контактну інформацію для здійснення зворотного зв'язку.
Лідогенерація для бізнесу – це можливість залучати потенційних клієнтів дешево і швидко, тому така послуга затребувана сьогодні на ринку «В2В».
Лидогенерацией може займатися фрілансер, якщо він зможе забезпечити клієнту:
Працює контент на сайті (юзабіліті, які працюють ключі, правильний неймінг, підбір цветотипов і шрифтів, а також кнопок );
Створення вірусного контенту;
Створення привабливих гачків для клієнта і вміння вести з ними діалог;
Розробку айдентики;
Моніторинг найактуальнішої інформації, яка доступна на сьогоднішній момент;
Уміння використовувати всі доступні інструменти маркетингу.
Найдешевший простий і доступний більшості спосіб залучення лідов – це мережа Інтернет, тому вашими клієнтами можуть стати не тільки великі корпорації, але і початківці старатапы вашого міста – антикафе, кав'ярні, магазини екотоварів та іншого. Клієнтам вигідний бюджетний спосіб залучення цільової аудиторії на сайт або в свої соцмережі.
Джерела трафіку і лідогенерація
Джерела трафіку, які можна використовувати при лідогенераціі:
Контекстна реклама. Всі пошукові запити користувача індексуються інтернет пошукачами і інструменти контекстної реклами дозволяють виводити на екран інформацію про той продукт, який він у даний момент часу шукає. Контекстна реклама оплачується в тому випадку, якщо користувач перейде по розміщеної активному посиланню і зацікавиться пропозицією. Найчастіше для розміщення контекстної реклами використовують Яндекс.Директ, GoogleAdwords.
Таргетована реклама (цільова реклама) налаштовується з урахуванням потреб і особливостей цільової аудиторії.
Ведення блогів живого журналу і іншого роду щоденникових записів в Мережі.
Майданчики-агрегатори: Яндекс.Маркет, Озон, Carprice, Avito, Mednow.
Біржа лідов.
Щоб заробити на лідогенераціі, пропонуйте клієнтам одностраничники (лендінгем) з нуля і налаштування їх основних сайтів. Детальніше про особливості такого виду залучення нових клієнтів можна прочитати у відповідних розділах нашого сайту по пошуковому запиту.
Лідогенерація підійде тим людям, які можуть організувати свій час, вміють працювати з цифрами і займатися пошуком нових каналів залучення клієнтів. Лидогенерацией може займатися всередині стартапу якийсь із співробітників – це здешевить розвиток нового бізнесу в тій чи іншій ніші.
Якщо ви хочете займатися розкручуванням чужого бізнесу лидогенерацией, ви можете вибрати два шляхи: відкрити агентство лідогенераціі і біржу лідогенераціі.
Фірма може займатися наданням послуги надходження лідов з різноманітних джерел трафіку, при цьому потрібно буде створювати лендінгем сторінки з нуля для клієнтів, наповнювати їх відповідним бізнесу клієнта контентом і працювати в Яндекс Директе та соціальних мережах (вконтакті, фейсбуці та Инстаграме).
Чим агентство лідогенераціі відрізняється від біржі?
Біржі займаються тим, що є посередниками між постачальниками послуг і їх споживачами. Робота здійснюється за комісію. На біржі клієнт просто приобетает ліди.
Агентство постачає лідов з усіх можливих джерел трафіку, включаючи біржі лідов.
Агентство лідов також буде працювати над:
Наданням послуги лідогенераціі «під ключ».
Підбір ключових слів.
Створенням лендингов.
Складанням і розміщенням рекламних оголошень.
Відстеженням найбільш ефективних джерел появи нових клієнтів сайту.
Основні обов'язки спеціаліста з лидогенерації:
Ретельна перевірка ключевіков: кожен ключ необхідно проганяти через відповідні програми, такі як Wordstat, щоб зрозуміти ступінь їх ефективності та частотності використання.
Складання портрету клієнта – визначення цільової аудиторії.
Перевірка оголошень перед запуском – орфографія, пунктуація, стилістика, відповідність інформації про те, чим займається клієнт.
Контроль вартості послуги для кожного конкретного виду бізнесу.
Як почати бізнес з надання послуг лідогенераціі
Детальніше дивись за посиланням: http://delaidengi.boltai.com/topics/k...
Коментарі до матеріалу