Як вивести свій товар в Інтернет
26.12.2016 201 0 0
Для просування можна організувати свій інтернет-магазин або сайт, розмістити рекламу, купити відвідування і вести сторінки у соціальних мережах. При цьому експерти зазначають: для швидкого і якісного ефекту підприємцю краще вибрати кілька способів просування товарів в інтернеті і постійно їх реформувати з урахуванням результатів, так як тільки комплекс заходів може дати максимальний результат.
САЙТ РОЗШИРИТЬ ТОРГОВУ ТОЧКУ ДО НЕСКІНЧЕННОСТІ
В принципі будь-який продавець може підстьобнути свої продажі, продублювавши вітрину в інтернеті і розширити свою потенційну аудиторію далі свого міста і навіть країни. Якщо витрачатися на розробку сайту (від 25 тис. грн) дорого, то можна скористатися готовими платформами і зробити його своїми руками. Сайт можна зробити безкоштовно за допомогою так званих конструкторів сайтів, яких в вільному доступі близько десятка. Більшість працює по одному і тому ж принципу: після того, як вибрано назву сайту, а робити придумає, за яким ім'я (адресу) його можна буде знаходити (воно повинно бути вільно і не використовуватися іншими), можна приступити і до наповнення. У розпорядженні будуть всі необхідні інструменти, починаючи від фону сторінки, закінчуючи ілюстраціями, фото і відеоефектами та іншим». Дизайн та опис ви вибираєте на свій розсуд. Це може бути зовсім просто: фото та опис товару, його ціна і способи покупки, а може бути (навіть при безкоштовному хостингу) наповнення сторінки різною цікавою інформацією (фото, відео і тексти), позначення новинок, топів продажу акцій, можливість чатів або відгуків, ведення блогу господаря такого інтернет-магазину і т. д.
ЧАС. На те, щоб створити такий ресурс, потрібно не дуже багато часу. Це, звичайно, не 15 хв, як обіцяється на платформах по створенню сайтів, але і не тижні/місяці. Все залежить від наповнення, яке хоче господар такого магазину. Швидше за все зробити сайт-візитку. Там зазвичай розташовується коротка інформація про товар/послугу, його відмінність від інших на ринку, іноді — прайс і обов'язково контактна інформація. Якщо мова йде про сайт/інтернет-магазині, то часу на його створення і наповнення витратиться більше: Кожен товар повинен бути описано, проілюстровано, мати ціну за прайсом та акційну. А це вже не на 5 хв. справ. Хоча потім буде легше: новинки додавати — це вже не з нуля виставляти товари».
У ЧОМУ ПІДСТУП. Мінуси тут два. Перший — про те, що ви зробили сайт безкоштовно і самостійно, буде свідчити закінчення вашої адреси в пошуковому рядку. Там буде написано придумане вами ім'я сайту і обов'язково вказівку материнської платформи-конструктора. Позбутися від цього можна, тільки «відкупившись» і заплативши за хостинг. Другий момент — створення будь-якого сайту аж ніяк не означає, що тепер справи підуть вгору. Сайтом обов'язково потрібно займатися щодня, перетворивши його в частину своєї роботи.
На піку популярності. Просування товарів в соціальних мережах.
ІНТЕРНЕТ: ЯК ПРИВАБИТИ АУДИТОРІЮ
Є кілька способів заявити потенційним клієнтам, що з'явився новий сайт, який спеціалізується на продажу певного товару/групи товарів або послуг.
СПАМ. Один з варіантів — розсилка. В інтернеті іноді можна зустріти у відкритому доступі бази контактів (е-мейли, номери мобільних телефонів та ПІБ), можна таку купити базу. В основному це списки клієнтів інших магазинів або інтернет-магазинів (покупці добровільно залишають свої дані для розсилок та акцій). Але підприємець купує таку базу на свій страх і ризик. Перевірити, наскільки актуальна ця база, практично неможливо. Може, їй вже років 10, і велика часто номерів та поштових скриньок вже давно неактуальна. Друга небезпека — те, що купівельний сегмент бази може не підійти. Наприклад, ця була база магазину бюджетної дитячого одягу, а новий покупець бази буде розсилати його клієнтам рекламу наддорогих шин для комбайнів. Ясна річ, що дзвінків після розсилки не буде. Виходить, кошти були витрачені даремно, а гроші за бази просять чималі (вартість залежить від кількості контактів, а також від продавця, і може складати як 5 тисяч, так і 15 тисяч гривень за 40 тисяч контактів). До того ж така розсилка може і нашкодити вашому сайту, якщо багато відзначать, що прислане вами лист — це спам. Набагато безпечніше й ефективніше — збирати базу самостійно. Це складно і довго, але якщо докласти зусиль — все вийде (в цьому допоможуть соцмережі, наприклад).
Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу