Як вже зараз купити б/у авто за зниженими акцизами
23.07.2016 264 0 0
Вже 1 серпня набуває чинності закон про зниження акцизів на старі машини. Незважаючи на умови президента Петра Порошенка про внесення правок до цього закону, поки він залишається в первісному вигляді. А так як Рада пішла на канікули, зрозуміло, що до осені ніяких змін не буде. Чи готовий український авторинок до цього закону і що станеться з цінами на б/у і нові машини в Україні?
Коли подешевшають іномарки
Судячи з оголошень на спеціалізованих ресурсах, старі автомобілі в Україні з початку літа впали в ціні приблизно на 3-5%.
Але зниження цін після вступу в силу акцизного закону має скласти не менше 2 тис. Євро, а це, як мінімум, 10-15% від вартості машин.
Швидше за все, розпродажі на авторинках можуть початися після того, як стане помітно присутність іномарок з Європи. Для цього їх має з'явитися хоча б декілька сотень штук, впевнені продавці.
Як купити і завезти
Головне питання в тому - чи будуть взагалі масові поставки з Європи, коли вони почнуться і які схеми задіюють «гонщики» .Формально бізнесу заборонили заробляти на зниженні акцизів. Про те, що не допустять «наживи» на дешевих авто не раз заявляли і самі депутати, і президент Порошенко особисто.
Але поки доставка машини за дорученням офіційно не заборонена, адже депутати так і не прийняли відповідні правки в закон.
Керівництво ДФС в приватних бесідах повідомило, що незабаром на митниці будуть розіслані листи з роз'ясненнями пунктів нового закону і використання довіреностей в них не передбачено. У самому законі зазначено, що уряд в місячний термін має привести підзаконні акти у відповідність з новими вимогами.
Масового «паломництва» до Європи за б / у іномарками не буде.
Сама поїздка вимагає підготовки і витрат - потрібно відкрити візу, знайти продавця, якось провезти чималу суму в 13-14 тис. Євро, заповнити митну декларацію, сертифікувати авто. Все це зробити непросто. І мало хто громадяни зважаться на подібну авантюру.
Тим часом, інтернет вже рясніє пропозиціями від «гонщиків».
Оголошень вже багато, більшість зводиться до організації персонального туру в ЄС за автомобілем і допомогою в його пошуку там. Точніше це робиться на місці в Україні на інтернет сайті mobile.de, а за обраним авто все одно доведеться їхати особисто. Всі інші схеми напівлегальні або порушують закон, що загрожує серйозними наслідками - можна втратити гроші і автомобіля або сплатити акциз не по пільговій, а за повною ставкою (до декількох тисяч євро).
Але деякі посередники беруться за 500 євро (плюс витрати на транспорт, проживання і харчування, а це ще до 300 євро) організувати потенційним покупцям тур до Польщі або Німеччини. За ці гроші обіцяють повозити по авто хауса, показати відповідні моделі авто і проінструктувати щодо його придбання.
Якщо потенційному покупцеві все підійде, за додаткові комісійні (а це ще, як мінімум, 500 євро) «авто гід» зможе супроводжувати його на всіх етапах ввезення і розмитнення машини. Тобто, формально людина буде ввозити автомобіль особисто, як того і вимагає закон. А присутність «гонщика» як супроводжуюча особа ніде офіційно не заборонено.
Якщо врахувати, що такий посередник зможе не тільки змінити водія на майже 2 тис. Км. дистанції по шляху до дому, але і підказати як заповнити документи і до кого підійти на митниці (а «подяки» там як і раніше безвідмовно працюють), то деякі українці, можливо, і не пошкодують 1-1,5 тис. євро за оплату посередницьких послуг.
Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу