Як сформувати згуртовану команду
20.12.2017 335 0 0
Створення згуртованої, висококваліфікованої команди експертів до снаги/реальне в будь-якій компанії. Перший крок для власника – це знайти в команді однодумців. Достатньо одного.
Другий – визначити мету. І чим вона амбітніша, тим краще. Наприклад, витіснити Рокфеллерів.
Що ж робити? Вихід є. Всіх на фронт. Спокійно! Там і без офісних спеців впораються. Вони тут важливіші. На фронт змін. Для цього лідер (скоріше за все, це власник, якому набрид уповільнений збитковий бізнес) має створити робочу групу. Знайти хоча б одного однодумця. Вірного соратника. Який знає, що так далі жити – смерть. Бізнесу. Команді. Кожному співробітнику.
І найголовніше визначити ЦІЛЬ. Ту висоту, в бій за яку ви поведете своїх людей. Що вище прицілитесь, то краще. Наприклад, витіснити з ринку Рокфеллерів. В цьому немає нічого неможливого. Сама історія заснування династії про це свідчить – все почалося з маленького хлопчика Джона Девісона, котрий народився в бідній родині, який збирав цукерки, щоб потім продати їх з націнкою своїм сестрам.
Після визначення цілі команда буде знати за що боротися. Але навіщо? Знайти відповідь на це питання і є наступним етапом у формуванні сильної команди. Дізнайтеся про всі цінності ваших співробітників. Вони повинні бути відповідними до цілі. Без жалю розлучайтеся з тими, хто їх не поділяє.
Коли будете знайомити команду з цілями, обов’язково відповідайте на всі запитання. Навіть найбільш незручні. Розкажіть про користь, яку ви принесете людям, якщо досягнете мети. Формування загальних цінностей, спільне бачення шляху – об’єднає команду.
І найважливіше – цілі та цінності обов’язково треба записати. Щоб пам’ятати. Такі речі передаються з покоління в покоління.
Розуміння цілі стане відповідати цінностям команди та вашим власним
Ви це відчуєте. З’явиться енергія, яка зможе рухати бізнес. На цьому етапі потрібно взятися за планування. Розбити ціль на задачі та підзадачі.
Згрупуйте задачі та підзадачі в схожі категорії (кластери). Це зони відповідальності. Призначте у них відповідних за компетенціями та емоційним настроєм керівників. Разом з ними зі співробітників сформуйте відділи.
Після цього зберіться разом і сплануйте досягнення кожної задачі. Розбиваючи планування на довгострокове, середньострокове і короткострокове. Це залучить колектив до управління і зробить цей процес веселим і мотивуючим. Всі пункти уважно записуємо.
Тепер ви готові. Можна підкорювати нові висоти.
Джерело: https://kfund-media.com/yak-sformuvat...
Коментарі до матеріалу