Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як продати державі: 11 прозорих кроків для підприємців

16.03.2016

Електронні закупівлі цього року стануть обов’язковою нормою для усіх розпорядників бюджетних коштів, в тому числі і в Полтаві. Тому потрібно розібратися, як працювати у системі Prozorro.

Фахівці Інституту аналітики та адвокації (ІАА) розробили інструкцію, за допомогою якої можна легко навчитися продавати державі.

Якщо ви представник бізнесу та бажаєте продавати свої товари, послуги або роботи державі через систему електронних державних закупівель «Prozorro», то вам стане у приході пропонований алгоритмом.

Перше. Оберіть електронний майданчик для реєстрації в системі Prozorro. Їх на даний момент вісім: PublicBid, ПриватМаркет, Zakupki, Держзакупівлі.онлайн, e-tender, SmartTender, Prom.ua, Newtend. Цей вибір не впливає на порядок проведення закупівель чи висвітлення у системі Prozorro. Просто різні майданчики пропонують свої умови для учасників і організаторів.

Друге. Оберіть категорію товарів чи послуг і налаштуйте підписку. На пошту, яку ви вкажете, приходитимуть сповіщення про оголошення закупівель, що доволі зручно.

Третє. Коли ви знайшли цікаву вам закупівлю, ознайомтеся з вимогами. Кожен тендер має період уточнень, упродовж якого можна зв’язатися з замовниками, роз’яснити умови, вимоги, специфікацію предмета закупівлі. Одним словом, спитати про все, що цікавить.

Четверте. Якщо вимогизадовольняють, то подавайте пропозицію. Хороша новина: це робиться у електронній формі, тому у вас не буде тяганини з документами. Вартість подачі пропозиції демократична: якщо вартість закупівлі до 35 тисяч гривень — безкоштовно, якщо більше — то 175 гривень. Ці кошти ідуть на оплату технічної підтримки та послуг майданчиків.

П’яте. У визначену дату візьміть участь у електронних торгах. Це називається редукціон — тобто, аукціон на зниження ціни. Зайдіть у свій кабінет на тому майданчику, де ви реєструвалися і подали пропозицію. Там буде посилання на проведення аукціону. Для участі потрібно забезпечити собі доступ до інтернету і вчасно перейти за цим посиланням.

Ходи аукціону учасники роблять по черзі, кожен триває 2 хвилини. За цей час ви повинні визначитися, яку суму ви подасте. Останній хід робить учасник, який подав пропозицію з найвигіднішою ціною.

Шосте. Хочете перемогти — запропонуйте найкращу ціну. Але водночас вона повинна задовольняти і вас.

Сьоме. Дочекайтеся рішення замовника. Якщо воно здасться вам несправедливим, можете подати скаргу в електронному вигляді (знову ж таки через систему Prozorro).

Восьме. Настає період кваліфікації. На цьому етапі замовник вперше бачить усіх учасників закупівлі та їхні пропозиції. Цей перелік публікується на сторінці закупівлі. Завдання замовника — оцінити і вибрати найвигіднішу пропозицію.

Дев’яте. Система автоматично пропонує учасника, який вказав найменшу ціну. Замовник повинен або прийняти цю пропозицію, якщо вона відповідає умовам тендеру, або відхилити її.У цьому випадку потрібно вказати причину відмови та завантаживши документ з рішенням комісії.Після успішного вибору переможця закупівля міняє статус на «Пропозиції розглянуто».

Десяте. Замовник та переможець узгоджують усі умови договору. Важливо, щоб істотні умови залишалися такими ж, як і в тендерній документації.

Одинадцяте. Переможець та замовник підписують узгоджений договір. Це потрібно робити особисто, у паперовому вигляді. Договір сканують і завантажують у кабінет. Після цього закупівля автоматично перейде у статус «Завершена» через 24 години.

Детальний алгоритм можна подивитися у довідці, яку розробили фахівці ІАА. Ініціатива реалізується за підтримки МФ «Відродження» та направлена на відновлення довіри бізнесу до державних закупівель.

Джерело: http://poltava.to/project/1379/

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 1
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
29.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент затвердив мораторій на перевірки бізнесу Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилася на...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
31.07.2025
В Дія.Бізнес з’явилася можливість обирати сучасні ІТ-продукти для бізнесу
Дія.Бізнес запускає новий сервіс – Маркетплейс цифрових рішень. Маркетплейс стане єдиною платформою, яка поєднає компанії-постачальників ІТ-рішень та підприємців, що шукають перевірені сервіси для розвитку бізнесу. На платформі користувачі зможуть знайти інструменти для автоматизації, фінансів...
31.07.2025
Порядок оскарження рішень ВЛК
Розглянемо: хто може направити на ВЛК військовослужбовців, для кого проходження ВЛК є необхідним, строк дії висновку ВЛК, порядок оскарження ВЛК, оскарження в суді. Більше за темою: Наказ про увільнення працівника від роботи у зв’язку із проходженням працівником медогляду ВЛК Проходження пра...
31.07.2025
Призупинено роботу системи «єДозвіл»
Через три робочі дні, після завершення технічних робіт, система продовжить роботу в звичайному режимі. Більше за темою: Чи можна укласти договір цивільно-правового характеру з фахівцем з охорони праці Охорона праці: права працівників, обов’язки роботодавця, служба охорони праці Держпраці інф...
Кращі матеріали