Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як правильно оформити депозит, — рекомендації адвоката

19.04.2017

Адвокат розповів, на що звертати увагу при оформленні депозиту і можна здійснити таку операцію через Інтернет.

Виходячи з судової практики, радимо оформляти всі депозити в паперовій формі. Бажано, щоб документ називався саме «договір», а не «заява на оформлення депозиту» тощо, бо в подальшому в суді банки можуть оскаржити факт наявності саме договору.

Що стосується змісту договору, то слід звертати увагу на збіг назви банку, в який Ви прийшли, з зазначеними даними у тексті угоди і друку. Ви повинні отримати на руки паперовий договір, скріплений печаткою та підписом уповноваженого представника банку.

Головне — це паперова квитанція, тобто підтвердження того, що Ви внесли відповідний депозит. Якщо такого документа не буде, то в майбутньому банк може заперечити факт отримання від Вас цих грошей.

Перевірте, щоб у квитанції було чітко зазначено назву банку, номер рахунку, ім'я вкладника, сума (що збігається із зазначеною в договорі) і призначення платежу — «Внесення банківського вкладу».

Якщо Ви оформили вклад дистанційно (через Інтернет або мобільний додаток), то все одно зверніться в інший день у відділення банку і отримаєте паперове підтвердження внесення цього депозиту. Там Ви зможете роздрукувати договір, завірити його печаткою і підписом працівника банку, а також отримати виписку з рахунку (замість квитанції) і завірити її належним чином. Не полінуйтеся це зробити, адже у випадку судового спору буде складно довести сам факт укладення договору і внесення коштів.

Тому радимо мати всі документи в паперовій формі та зберігати їх до моменту повернення Вашого депозиту.

Джерело: http://sud.ua/news/2017/04/17/102875-...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
27.05.2025
Рейтинг найбільших роботодавців у регіональному розрізі
Опендатабот створив рейтинг найбільших роботодавців України у кожному регіоні, проаналізувавши дані фінансової звітності, яку українські бізнеси щороку подають до Держстату. Опендатабот створив рейтинг найбільших роботодавців України у кожному регіоні, проаналізувавши дані фінансової звітності, яку ...
27.05.2025
Уряд продовжує реалізацію грантових програм для бізнесу
Про грантові програми для бізнесу нагадує Мінекономіки. Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Урядовий проєкт «єРобота» передбачає надання українцям грантів для започаткування бізнесу, розвитку підприємництва та навчання. Він спрямований н...
26.05.2025
Покрокова інструкція з відкриття кав’ярні
Державна регуляторна служба створила коротку та зручну інструкцію для тих, хто мріє відкрити власну кав’ярню – один із найпопулярніших видів малого бізнесу.  Матеріал розроблено на основі аналізу звернень користувачів порталу «Дія.Бізнес», які найчастіше запитують про т...
Кращі матеріали