Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як отримати послуги мін’юсту під час карантину

31.03.2020

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. Похід у державні органи, які щоденно обслуговують тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тому державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно або змінюють режим роботи.

Робота відділів Державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) під час карантину

Безпосередній прийом громадян у ДРАЦС здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі архівних документів, необхідних для підтвердження при захороненні.

Як альтернативний спосіб реалізації прав у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадяни мають можливість не відвідуючи відповідні відділи подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану та отримувати консультацій через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»: http:/dracs.minjust.gov.ua. Через вебпортал відділи державної реєстрації актів цивільного стану прийматимуть заяви з накладенням кваліфікованого електронного підпису, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надаватимуть консультації.

Окрім того, Міністерством юстиції успішно реалізується пілотний проєкт «Шлюб за добу». Звернувшись до організаторів зазначеного сервісу, зареєструвати шлюб можна без очікування спливу місячного терміну.

Для відділі ДРАЦС міста Києва на період карантину прийому громадян для отримання вищезазначених послуг встановлений з 10 до 16 години з вівторка по суботу.

Гарячі лінії відділів державної реєстрації актів цивільного стану - https://bit.ly/2UxDv7Z

Установи виконання покарань, СІЗО та заклади охорони здоров’я ДКВС закриваються для відвідування

Заборонено відвідування цих закладів представниками засобів масової інформації, об’єднань громадян, релігійних та благодійних організацій. Засудженим та особам, взятим під варту, забороняється надання короткострокових і тривалих побачень з родичами та іншими особами, крім захисників та адвокатів (інших фахівців у галузі права).

Також діє нова інструкція щодо прийому передач, посилок від родичів та близьких:

  • Персонал установ має працювати у засобах індивідуального захисту;
  • Особам, які здійснюють передачу посилок, рекомендовано обробляти руки атисептиком та використовувати медичні маски;
  • Обмежується одночасне перебування у приміщення значної кількості осіб, дистанція між відвідувачами має складати не менше 1,5 м;
  • Предмети та продукти підлягають дезінфікаційній обробці, приймаються у магазинній упаковці.

Офіс протидії рейдерству продовжує розгляд скарг у сфері державної реєстрації

Справи на реєстраційні дії розглядаються в одноособовому порядку щодня.

Подавати скарги можна через портал державних послуг iGov за посиланням: https://igov.gov.ua/service/333/gener...

Гаряча лінія Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації - 044 237 09 96

Міністерство юстиції запрошує до «Онлайн будинку юстиції»

Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом «Онлайн будинок юстиції» https://online.minjust.gov.ua/. Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.

Через «Онлайн будинок юстиції» можна:

  • повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
  • зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
  • зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримати дані про електронний цифровий підпис;
  • отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.

Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Робота органів Державної виконавчої служби (ДВС) під час карантину

Органами ДВС забезпечується безперебійна робота у період карантину безпосередньо на робочих місцях та у віддаленому доступі поза межами адміністративних будівель за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.

Звертатись до відділів ДВС в цей період можна через направлення заяв, скарг тощо як у письмовому вигляді поштою, так і з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.

Боржники можуть сплачувати свої борги самостійно стягувачам через банківські установи або здійснювати оплату боргів в онлайн режимі за допомогою QR-code, який зазначається в постанові про відкриття виконавчого провадження.

Як працює ДП «Сетам» під час карантину?

На виконання вимог щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, більшість співробітників підприємства почали працювати дистанційно. Для належної роботи підприємства застосовані сучасні технології, що дозволило вирішувати поточні завдання, підтримувати процеси та подальше функціонування. Торги відбуваються згідно із запланованим графіком, переможці отримують майно та протоколи вчасно і без затримок».

Щоб зареєструватися на акуціон та взяти участь у торгах, потрібно:

  • Зайти на сайт om.gov.ua або https://setam.net.ua/
  • Зареєструватися (внести особисту інформацію та реквізити рахунку)
  • Обрати лот і подати заявку на участь в аукціон
  • Сплатити гарантійний внесок за лот
  • У визначений день взяти участь в аукціоні

Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію

  • зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
  • поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Leg...
  • напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
  • прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
  • поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/...
  • скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua 

Також продовжує працювати єдиний багатоканальний телефонний номер call-центру Міністерства юстиції - 044 364 23 93.

Електронна пошта call-центру - callcentre@minjust.gov.ua

minjust.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
16.05.2025
Зовнішня торгівля України товарами за І квартал 2025 року
За І квартал 2025 року експорт товарів становив 9 952,7 млн дол. США, або 93,1 % порівняно із І кварталом 2024 року, імпорт – 18 467,5 млн дол. США, або 114,7 %. Негативне сальдо склало 8 514,8 млн дол. США (за І квартал 2024 року також негативне – 5 399,1 млн дол. США).  ...
16.05.2025
Як реформи в сфері захисту довкілля вплинуть на бізнес
«Зелений» перехід, сталі рішення та впровадження найкращих доступних технологій – це не перешкоди для роботи економіки, а вимога часу та нові можливості розвитку. Міністр захисту довкілля та природних ресурсів України Світлана Гринчук обговорила найбільш гострі питання з представни...
16.05.2025
Стратегія розвитку фінансового сектору: Рада з фінансової стабільності схвалила зміни
Рада з фінансової стабільності (далі – РФС) на засіданні 13 травня зосередилася на підготовці до восьмого перегляду програми розширеного фінансування з Міжнародним валютним фондом та ухвалила низку рішень.  По-перше, РФС схвалила зміни до Стратегії розвитку фінансового сектору України, з...
Кращі матеріали