Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як отримати статус безробітного та допомогу: МЕРТ

18.08.2020

Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства спільно з Держслужбою зайнятості роз'яснили громадянам, що потрібно зробити для отримання статусу безробітного та державної допомоги по безробіттю.

Які документи необхідні для реєстрації в службі зайнятості
Більшість центрів зайнятості, розташованих в так званій «зеленій» зоні рівня епідемічної небезпеки повертаються до звичайного режиму роботи і відновлюють прийом громадян.

Протягом карантинних місяців для реєстрації в службі зайнятості досить заповнити лише дві заяви і відправити їх по електронній пошті в центр зайнятості.

Громадяни, які реєструвалися онлайн, повинні взяти з собою на особистий прийом оригінали документів. Перелік документів наступний:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код (облікова картка платника податків);
  • трудова книжка (або документ, що підтверджує період зайнятості);
  • диплом або інший документ про освіту;
  • військовий квиток (у разі потреби).

Чи можуть отримувати допомогу по безробіттю ті, хто працював неофіційно

Якщо людині до 35 років і він не має стажу, оскільки працював без оформлення трудових відносин, то йому буде призначено допомогу по безробіттю в мінімальному розмірі (на період карантину та 30 днів після його закінчення — 1 000 грн, після цього - 650 грн) терміном на 180 календарних днів. Якщо ж людина старше 35 років і не має страхового стажу, то він не має права на отримання допомоги по безробіттю.

Чи можна стати на облік в центрі зайнятості не за місцем проживання

Зареєструватися в якості безробітного можна в будь-якому центрі зайнятості незалежно від місця проживання.

Що робити в разі втрати трудової книжки

У разі втрати трудової книжки необхідно подати її дублікат або довідку архівної установи про прийняття та звільнення з роботи, або договір або документ, що підтверджує періоди зайнятості.

Трудова книжка повинна пред'являтися не тільки під час реєстрації в якості безробітного, а й під час кожного відвідування центру зайнятості. Так працівник центру зайнятості зможе перевірити, чи не працевлаштувався претендент самостійно і не втратив він при цьому право на отримання допомоги по безробіттю.

www.me.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
14.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято новий закон щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану Оновлено Довідник умовних кодів товарів Аванс і зарплата: строки виплати ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 06.10.2025 Оновлено перелік кодів орга...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
14.10.2025
Роботодавці пропонують вдосконалити е-ТТН лісгоспів відповідно до вимог EUDR
Федерація роботодавців України звернулася до Мінекономіки, а також до Держлісагентства із пропозиціями щодо вдосконалення системи обліку деревини – ТТН-ліс та її електронного витягу. Більше за темою: Коли потрібно наводити в ТТН інформацію про вантажно-розвантажувальні операції? Затверд...
14.10.2025
Кабмін розширив програму «Доступні кредити 5-7-9 %»
Уряд ухвалив зміни до Порядку надання фінансової підтримки СГ, розширивши можливості державної програми «Доступні кредити 5-7-9 %». Що цього разу змінилося? Більше за темою: Як показати в обліку повернення комісії банком? Банківська таємниця: чи мають доступ податківці? З дати оформле...
13.10.2025
НБУ заборонив надання фінансових платіжних послуг через Інтернет одному з популярних сервісів
Національний банк закликає громадян і бізнес бути обачними при користуванні онлайн-сервісами. Перед здійсненням фінансових операцій обов’язково перевіряйте, чи має установа відповідну авторизацію Національного банку – це можна зробити на сторінках Офіційного інтернет-представництва НБУ. ...
Кращі матеріали