Як забезпечити якість послуг в епоху кризи: основні складники успіху
Конкуренція на ринку послуг для бізнесу з кожним роком стає дедалі запеклішою. Саме тому якість послуг для бізнесу є обов’язковою передумовою функціонування компаній, утримання поточних клієнтів і здобуття прихильності нових. Як у непрості часи пандемії та тотальних обмежень забезпечити якість послуг й утримати позиції на ринку?
Персонал
Послуги для бізнесу, як правило, мають інтелектуальну основу, тож головним компонентом їх якості є кваліфікований персонал. Від фахового рівня працівників фірми залежить складність проєктів, які вона може виконувати, задовольняючи потреби найвимогливіших клієнтів.
Сьогодні від фахівців очікують глибоких професійних знань, уміння їх застосувати в конкретній ситуації, розвинених комунікативних навиків, етичної поведінки та високого рівня технічної грамотності.
Культура якості
Фірми, які дбають про якість своїх послуг, постійно стимулюють внутрішню культуру якості на фірмі. Зокрема, впроваджують політики і процедури, розроблені для підвищення внутрішньої культури. Кожен член команди має усвідомлювати, що якість – основне питання під час виконання завдань.
Інноваційні технології
Світ починає працювати на високих швидкостях, тож будь-які зволікання в роботі можуть суттєво вплинути на якість послуг. Фірмам, що прагнуть надавати якісні послуги, критично важливо використовувати можливості високотехнологічних рішень, упроваджуючи їх у свою щоденну практику. Програмний продукт для роботи – must have сьогодення.
Сучасні програми сприяють прискоренню процесів, водночас не погіршуючи якість. Хмарні технології, програми для планування робочого дня, спільна робота в команді дають змогу в рази підвищити якість надаваних послуг.
Проєктний підхід
Для забезпечення якості послуг під час роботи слід використовувати принципи і прийоми проджект-менеджменту, або управління проєктами. Сучасні практики управління проєктами, серед яких ефективне планування, проміжний контроль досягнутих результатів, грамотне управління ресурсами, допоможуть в цьому.
Клієнт – складник якості
Важливим компонентом якісних послуг є клієнт, точніше правильно обраний клієнт. На етапі його обрання важливо правильно оцінити складність проєкту і власні ресурси – як трудові, так і часові. Крім того, слід зрозуміти, чи зможе фірма дотриматися всіх вимог, беручи на обслуговування конкретного замовника.
Досить часто в гонитві за заробітками фірми можуть не зважати на ці правила, що позначається на якості послуг і призводить до серйозних проблем із замовником. Не варто забувати й про перевірку чесності клієнта – так ви уникнете неприємних сюрпризів після закінчення перевірки на кшталт неможливості отримання зароблених коштів або судової тяганини.
Міжнародне і вітчизняне партнерство
Членство у професійних спільнотах за умови правильного користування ним також сприяє поліпшенню якості послуг. По-перше, мережі та асоціації забезпечують необхідними методичними та рекомендаційними матеріалами, які можна впроваджувати в роботу фірми. По-друге, такі спільноти проводять цікаві зустрічі, семінари, конференції, під час яких можна дізнатися про нові тенденції ринку, заручитися новими партнерами та навіть домовитися про участь у цікавих міжнародних проєктах.
Отже, формула успіху проста і складна водночас. Утім, головним складником якості послуг для бізнесу є захоплення своєю роботою, бажання допомогти клієнту, не нехтуючи основоположними принципами, і відкритість до всього нового.
devisu.ua/index.php
Коментарі до матеріалу