Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як забезпечити якість послуг в епоху кризи: основні складники успіху

14.12.2020

Конкуренція на ринку послуг для бізнесу з кожним роком стає дедалі запеклішою. Саме тому якість послуг для бізнесу є обов’язковою передумовою функціонування компаній, утримання поточних клієнтів і здобуття прихильності нових. Як у непрості часи пандемії та тотальних обмежень забезпечити якість послуг й утримати позиції на ринку?

Персонал

Послуги для бізнесу, як правило, мають інтелектуальну основу, тож головним компонентом їх якості є кваліфікований персонал. Від фахового рівня працівників фірми залежить складність проєктів, які вона може виконувати, задовольняючи потреби найвимогливіших клієнтів.

Сьогодні від фахівців очікують глибоких професійних знань, уміння їх застосувати в конкретній ситуації, розвинених комунікативних навиків, етичної поведінки та високого рівня технічної грамотності.

Культура якості

Фірми, які дбають про якість своїх послуг, постійно стимулюють внутрішню культуру якості на фірмі. Зокрема, впроваджують політики і процедури, розроблені для підвищення внутрішньої культури. Кожен член команди має усвідомлювати, що якість – основне питання під час виконання завдань.

Інноваційні технології

Світ починає працювати на високих швидкостях, тож будь-які зволікання в роботі можуть суттєво вплинути на якість послуг. Фірмам, що прагнуть надавати якісні послуги, критично важливо використовувати можливості високотехнологічних рішень, упроваджуючи їх у свою щоденну практику. Програмний продукт для роботи – must have сьогодення.

Сучасні програми сприяють прискоренню процесів, водночас не погіршуючи якість. Хмарні технології, програми для планування робочого дня, спільна робота в команді дають змогу в рази підвищити якість надаваних послуг.

Проєктний підхід

Для забезпечення якості послуг під час роботи слід використовувати принципи і прийоми проджект-менеджменту, або управління проєктами. Сучасні практики управління проєктами, серед яких ефективне планування, проміжний контроль досягнутих результатів, грамотне управління ресурсами, допоможуть в цьому.

Клієнт – складник якості

Важливим компонентом якісних послуг є клієнт, точніше правильно обраний клієнт. На етапі його обрання важливо правильно оцінити складність проєкту і власні ресурси – як трудові, так і часові. Крім того, слід зрозуміти, чи зможе фірма дотриматися всіх вимог, беручи на обслуговування конкретного замовника.

Досить часто в гонитві за заробітками фірми можуть не зважати на ці правила, що позначається на якості послуг і призводить до серйозних проблем із замовником. Не варто забувати й про перевірку чесності клієнта – так ви уникнете неприємних сюрпризів після закінчення перевірки на кшталт неможливості отримання зароблених коштів або судової тяганини.

Міжнародне і вітчизняне партнерство

Членство у професійних спільнотах за умови правильного користування ним також сприяє поліпшенню якості послуг. По-перше, мережі та асоціації забезпечують необхідними методичними та рекомендаційними матеріалами, які можна впроваджувати в роботу фірми. По-друге, такі спільноти проводять цікаві зустрічі, семінари, конференції, під час яких можна дізнатися про нові тенденції ринку, заручитися новими партнерами та навіть домовитися про участь у цікавих міжнародних проєктах.

Отже, формула успіху проста і складна водночас. Утім, головним складником якості послуг для бізнесу є захоплення своєю роботою, бажання допомогти клієнту, не нехтуючи основоположними принципами, і відкритість до всього нового.

devisu.ua/index.php

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
15.09.2025
Як військовозобов’язаному відновити втрачений військовий квиток
Військовий квиток може існувати в електронному та паперовому вигляді, але саме паперовий документ залишається обов’язковим для багатьох процедур. Більше за темою: Укладення трудового договору між підприємцем і працівником: чи потрібен військовий квиток? Військовий квиток може існувати в ...
15.09.2025
Програма дій Уряду на 2025 рік: ключові пріоритети
Програма дій на 2025 рік визначає чіткі цілі, пріоритети й індикатори виконання. Це конкретний план, який дозволяє відстежувати прогрес і робити державні рішення зрозумілими для громадян. Кабмін схвалив Програму дій на 2025 рік і передав її до Верховної Ради. Документ визначає чіткі цілі, пріор...
Кращі матеріали