Як працюватимуть поштові оператори в період карантину
Укрпошта
Національний поштовий оператор на час карантину частково змінює умови вручення та зберігання поштових відправлень.
З 12 березня по 3 квітня 2020 (включно) Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox»:
- рекомендовані поштові відправлення (крім судових повісток) будуть вкладатись до абонентських скриньок адресатів. Якщо абонентська скринька несправна, адресатів інформуватимуть повідомленнями через інтернет або телефони.
- рекомендовані листи з позначкою «Судова повістка» доставлятимуться відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв'язку.
З 17 березня 2020 і до закінчення карантину в усіх об'єктах поштового зв'язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.
Компанія й надалі доставлятиме пенсії та грошові виплати. Із 16 березня Укрпошта для експорту відправлень за кордон України використовує альтернативні шляхи доставки комбінованого способу (вантажні літаки та автомобілі), тому можливе збільшення термінів доставки.
Нова пошта
Пошта продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Проте у зв'язку з тим, що частина ТРЦ в Україні повністю закривається і до них не буде доступу, весь вантаж і посилки з відділень, які розташовані в них, будуть тимчасово перенаправлені у найближчі відділення. В ТРЦ, де є продуктові магазини, аптеки і до яких є доступ - відділення працюють в штатному режимі. Деталі на сайті Нової пошти.
Ін Тайм
Оператор продовжує робити все можливедля організації видачі вантажів, що залишилися на складах компанії. Крім того, за домовленістю з компаніями Нова Пошта, САТ, Делівері, Міст Експрес була організована доставка не виданих залишків вантажів відправникам і одержувачам. Докладніше за інформацією слідкуйте на сайті оператора.
Meest Express
Оператор працює у звичному режиміз додатковими заходами безпеки.
DELIVERY
Компанія «Делівері» продовжує працюватив звичайному робочому режимі та до 3 квітня збільшує термін безкоштовного зберігання вантажу до 10 робочих днів.
Коментарі до матеріалу