Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

З онлайну в офлайн: Навіщо повертатися до традиційної торгівлі

10.10.2017

Чому тренд повернення до традиційної торгівлі більше не можна ігнорувати?

Сьогодні в рамках найбільшої конференції, присвяченій електронної торгівлі - Shoptalk Europe - експерти обговорили, чому e-commerce бізнес прагне в оффлайн, відкриваючи традиційні магазини. І що новий канал продажів може дати компаніям.

Коен Бремер, керівник інтернет-магазину з продажу оптики Ace & Tate (Данія), розповів, чому фізичні магазини - це важливо.

Спочатку його компанія будувала модель продажів в мережі. І називала це своєю конкурентною перевагою. Окуляри бренду коштували дешево за рахунок відсутності витрат на утримання магазинів.

Однак з часом стартап зрозумів, що йому не вдасться охопити широку аудиторію без присутності в офлайні.

    Ми зрозуміли, що нам необхідно впроваджувати фізичні точки дотику з клієнтом. Ми почали просувати наші товари усередині традиційних магазинів, відкривати шоу-руми. Спочатку це було більше про брендінгу і маркетингу, щоб заманити покупців в онлайн. Але потім ми усвідомили, що ці канали повинні існувати паралельно.

Компанія багато експериментувала з форматом продажів в офлайні - це були і торгові точки на базі інших магазинах, і шоуруми і невеликі поп-ап магазинчики.

Сьогодні компанія управляє 17 магазинами по всій Європі. І счітет оффлайн повноцінним каналом збуту продукції.

Спікер зазначив, що відкриття оффлайн-продажів допомагає залучати нових покупців, будувати довіру до бренду і транслювати ідею продукту через дизайн і сервіс.

Тобто взаємодія покупця і продавця повинно плавно перетікати з одного каналу в інший. Тоді як на самому початку формування цього тренда обидва канали існували паралельно, а дії рітейлера через кожен з них носили хаотичних характер.

Своїм досвідом створення оффлайн-мережі поділився автор онлайн-проекту mymuesli, Макс Віттрока.

    Ми не просто відкриваємо магазини. Ми будуємо екосистему, шукаємо формат шопінгу, який задовольнить покупця найближчим часом.

Макс займається мюслі близько 10 років. Його перший оффлайн магазин виглядав, скоріше, як невдалий експеримент, ніж стратегія розвитку бізнесу в офлайні.

Однак за 3 роки роботи команді вдалося досягти успіху. Сьогодні в мережі mymuesli налічується більше 50 магазинів по всій Європі.

Джерело: https://psm7.com/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали