Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

З онлайну в офлайн: Навіщо повертатися до традиційної торгівлі

10.10.2017

Чому тренд повернення до традиційної торгівлі більше не можна ігнорувати?

Сьогодні в рамках найбільшої конференції, присвяченій електронної торгівлі - Shoptalk Europe - експерти обговорили, чому e-commerce бізнес прагне в оффлайн, відкриваючи традиційні магазини. І що новий канал продажів може дати компаніям.

Коен Бремер, керівник інтернет-магазину з продажу оптики Ace & Tate (Данія), розповів, чому фізичні магазини - це важливо.

Спочатку його компанія будувала модель продажів в мережі. І називала це своєю конкурентною перевагою. Окуляри бренду коштували дешево за рахунок відсутності витрат на утримання магазинів.

Однак з часом стартап зрозумів, що йому не вдасться охопити широку аудиторію без присутності в офлайні.

    Ми зрозуміли, що нам необхідно впроваджувати фізичні точки дотику з клієнтом. Ми почали просувати наші товари усередині традиційних магазинів, відкривати шоу-руми. Спочатку це було більше про брендінгу і маркетингу, щоб заманити покупців в онлайн. Але потім ми усвідомили, що ці канали повинні існувати паралельно.

Компанія багато експериментувала з форматом продажів в офлайні - це були і торгові точки на базі інших магазинах, і шоуруми і невеликі поп-ап магазинчики.

Сьогодні компанія управляє 17 магазинами по всій Європі. І счітет оффлайн повноцінним каналом збуту продукції.

Спікер зазначив, що відкриття оффлайн-продажів допомагає залучати нових покупців, будувати довіру до бренду і транслювати ідею продукту через дизайн і сервіс.

Тобто взаємодія покупця і продавця повинно плавно перетікати з одного каналу в інший. Тоді як на самому початку формування цього тренда обидва канали існували паралельно, а дії рітейлера через кожен з них носили хаотичних характер.

Своїм досвідом створення оффлайн-мережі поділився автор онлайн-проекту mymuesli, Макс Віттрока.

    Ми не просто відкриваємо магазини. Ми будуємо екосистему, шукаємо формат шопінгу, який задовольнить покупця найближчим часом.

Макс займається мюслі близько 10 років. Його перший оффлайн магазин виглядав, скоріше, як невдалий експеримент, ніж стратегія розвитку бізнесу в офлайні.

Однак за 3 роки роботи команді вдалося досягти успіху. Сьогодні в мережі mymuesli налічується більше 50 магазинів по всій Європі.

Джерело: https://psm7.com/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
04.06.2025
Діяльність вантажного бізнесу трансформує Укрзалізниця
АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. Першим кроком стала презентація результатів опитування щодо рівня задоволеності сервісом. Опитування про...
04.06.2025
Індустріальні парки України: дайджест новин за травень
Цікавитесь індустріальними парками? Новини за травень від Голови Комітету з питань економічного розвитку ВРУ. Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський представив огляд головних подій у сфері розвитку індустріальних парків в Україні за травень. За минулий міс...
04.06.2025
Недобросовісна реклама та штрафи: контроль від Держпродспоживслужби
Держпродспоживслужба нагадує рекламодавцям про необхідність відповідального підходу до змісту реклами та дотримання вимог чинного законодавства. Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор: «Найпоширеніші порушення в рекламі – це відсутність попередження про шкідливість сам...
Кращі матеріали