Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

З онлайну в офлайн: Навіщо повертатися до традиційної торгівлі

Редакція

10.10.2017 153 0 0

Чому тренд повернення до традиційної торгівлі більше не можна ігнорувати?

Сьогодні в рамках найбільшої конференції, присвяченій електронної торгівлі - Shoptalk Europe - експерти обговорили, чому e-commerce бізнес прагне в оффлайн, відкриваючи традиційні магазини. І що новий канал продажів може дати компаніям.

Коен Бремер, керівник інтернет-магазину з продажу оптики Ace & Tate (Данія), розповів, чому фізичні магазини - це важливо.

Спочатку його компанія будувала модель продажів в мережі. І називала це своєю конкурентною перевагою. Окуляри бренду коштували дешево за рахунок відсутності витрат на утримання магазинів.

Однак з часом стартап зрозумів, що йому не вдасться охопити широку аудиторію без присутності в офлайні.

    Ми зрозуміли, що нам необхідно впроваджувати фізичні точки дотику з клієнтом. Ми почали просувати наші товари усередині традиційних магазинів, відкривати шоу-руми. Спочатку це було більше про брендінгу і маркетингу, щоб заманити покупців в онлайн. Але потім ми усвідомили, що ці канали повинні існувати паралельно.

Компанія багато експериментувала з форматом продажів в офлайні - це були і торгові точки на базі інших магазинах, і шоуруми і невеликі поп-ап магазинчики.

Сьогодні компанія управляє 17 магазинами по всій Європі. І счітет оффлайн повноцінним каналом збуту продукції.

Спікер зазначив, що відкриття оффлайн-продажів допомагає залучати нових покупців, будувати довіру до бренду і транслювати ідею продукту через дизайн і сервіс.

Тобто взаємодія покупця і продавця повинно плавно перетікати з одного каналу в інший. Тоді як на самому початку формування цього тренда обидва канали існували паралельно, а дії рітейлера через кожен з них носили хаотичних характер.

Своїм досвідом створення оффлайн-мережі поділився автор онлайн-проекту mymuesli, Макс Віттрока.

    Ми не просто відкриваємо магазини. Ми будуємо екосистему, шукаємо формат шопінгу, який задовольнить покупця найближчим часом.

Макс займається мюслі близько 10 років. Його перший оффлайн магазин виглядав, скоріше, як невдалий експеримент, ніж стратегія розвитку бізнесу в офлайні.

Однак за 3 роки роботи команді вдалося досягти успіху. Сьогодні в мережі mymuesli налічується більше 50 магазинів по всій Європі.

Джерело: https://psm7.com/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали