Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

З онлайну в офлайн: Навіщо повертатися до традиційної торгівлі

10.10.2017

Чому тренд повернення до традиційної торгівлі більше не можна ігнорувати?

Сьогодні в рамках найбільшої конференції, присвяченій електронної торгівлі - Shoptalk Europe - експерти обговорили, чому e-commerce бізнес прагне в оффлайн, відкриваючи традиційні магазини. І що новий канал продажів може дати компаніям.

Коен Бремер, керівник інтернет-магазину з продажу оптики Ace & Tate (Данія), розповів, чому фізичні магазини - це важливо.

Спочатку його компанія будувала модель продажів в мережі. І називала це своєю конкурентною перевагою. Окуляри бренду коштували дешево за рахунок відсутності витрат на утримання магазинів.

Однак з часом стартап зрозумів, що йому не вдасться охопити широку аудиторію без присутності в офлайні.

    Ми зрозуміли, що нам необхідно впроваджувати фізичні точки дотику з клієнтом. Ми почали просувати наші товари усередині традиційних магазинів, відкривати шоу-руми. Спочатку це було більше про брендінгу і маркетингу, щоб заманити покупців в онлайн. Але потім ми усвідомили, що ці канали повинні існувати паралельно.

Компанія багато експериментувала з форматом продажів в офлайні - це були і торгові точки на базі інших магазинах, і шоуруми і невеликі поп-ап магазинчики.

Сьогодні компанія управляє 17 магазинами по всій Європі. І счітет оффлайн повноцінним каналом збуту продукції.

Спікер зазначив, що відкриття оффлайн-продажів допомагає залучати нових покупців, будувати довіру до бренду і транслювати ідею продукту через дизайн і сервіс.

Тобто взаємодія покупця і продавця повинно плавно перетікати з одного каналу в інший. Тоді як на самому початку формування цього тренда обидва канали існували паралельно, а дії рітейлера через кожен з них носили хаотичних характер.

Своїм досвідом створення оффлайн-мережі поділився автор онлайн-проекту mymuesli, Макс Віттрока.

    Ми не просто відкриваємо магазини. Ми будуємо екосистему, шукаємо формат шопінгу, який задовольнить покупця найближчим часом.

Макс займається мюслі близько 10 років. Його перший оффлайн магазин виглядав, скоріше, як невдалий експеримент, ніж стратегія розвитку бізнесу в офлайні.

Однак за 3 роки роботи команді вдалося досягти успіху. Сьогодні в мережі mymuesli налічується більше 50 магазинів по всій Європі.

Джерело: https://psm7.com/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
02.10.2025
Бізнес відновив позитивні оцінки ділової активності: підсумки опитування підприємств у вересні
НБУ публікує результати щомісячного опитування підприємств за вересень 2025 року. Більше за темою: Особливості формування статутного капіталу ТОВ – підприємства з іноземними інвестиціями Бізнес у вересні відновив позитивні оцінки результатів власної економічної діяльності. Поліпшенню нас...
01.10.2025
У ДАР стартує прийом заявок на отримання держкомпенсації для тваринницьких ферм
Програма передбачає відшкодування до 25 % витрат на будівництво або реконструкцію ферм, доїльних залів, об’єктів з переробки побічних продуктів тваринного походження, які можуть отримати юридичні особи та фізичні особи-підприємці, що провадять діяльність у галузі скотарства. Більше за темою: ...
01.10.2025
Грантовий конкурс для проєктів з підвищення ефективності вітроенергетичних систем
Мета конкурсу – підвищити надійність і ефективність систем шляхом створення та випробування інноваційних рішень для ключових підсистем і компонентів. Очікується, що запропоновані проєкти сприятимуть безпеці енергопостачання, зменшенню екологічного впливу, а також вдосконаленню цифровізації, те...
Кращі матеріали