Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Дослідження: в яких умовах працюють продавці українських магазинів

Редакція

26.07.2017 153 0 0

Продавці - це обличчя компанії, люди, які можуть як закохати випадкового відвідувача в бренд, так і відштовхнути лояльного клієнта. Успіх бізнесу залежить як від їх професіоналізму, так і від атмосфери, в якій працює лінійний персонал, від його емоційного стану і задоволеності роботою.

Працюють довго, заробляють небагато

Незважаючи на думку, що продавцем-консультантом часто влаштовуються працювати «випадкові» люди »і тимчасово, більшість опитаних нами фахівців працює в сфері продажів досить довго - більше трьох років. Більше 40% опитаних зайняті в сфері продажів більше 6 років.

Середній рівень місячного заробітку у консультантів в столичних магазинах найчастіше коливається в межах 5-7 тис. Грн - про такий рівень зарплати повідомили 68% опитаних. Ще 20% отримують в місяць від 3 до 5 тис. Грн. І тільки у 13% щомісячний дохід становить більше 7 тис. Грн.

Соцпакет для слабаків?

Співробітники магазинів в торгових центрах цілком задоволені рівнем свободи на робочому місці - можливістю пересуватися, спілкуватися з колегами, обідати, користуватися телефоном, змінювати графік і т.д. Тільки 2,6% опитаних поскаржилися на низький рівень свободи.

Однак соціальним забезпеченням на роботі персонал незадоволений. Зокрема, 45% опитаних назвали недостатнім свій соцпакет. Ще 19% зазначили, що соцзабезпечення на роботі взагалі відсутня, навіть у вигляді знижок на товари. Трохи більше третини (36%) стверджує, що соцпакет на роботі достатній. І жоден з опитаних не назвав соціальні пропозиції від роботодавців переважаючими очікування.

Продавці досить часто купують товари бренду, який представляють. Однак більша частина робить це через знижки або програм лояльності для співробітників (53%), а не тому що вибрали роботодавця відповідно до своїх переконань і інтересами (22%). Крім того, п'ята частина опитаних заявила, що не купує товари «свого» бренду, так як не дозволяє матеріальний стан.

Захист роботодавця відчувають далеко не всі

Перспективу кар'єрного розвитку в ритейлі 38% продавців назвали цілком реальною, хоча уточнили, що це і не швидкий процес. Ще 33% стверджує, що по кар'єрних сходах можна піднятися досить швидко. Чверть учасників опитування поскаржилася, що на більш високі посади компанії воліють наймати людей ззовні, хоча при наймі менеджери анонсують можливість розвитку працівників. І менше 5% вважає, що домогтися підвищення без стимулів ззовні неможливо.

Переважна більшість продавців повідомили, що їхній емоційний стан впливає на роботу, а 40% при цьому уточнили, що сильні переживання, зокрема негативні, заважають виконувати обов'язки.

При цьому в конфліктних ситуаціях з клієнтами захист компанії відчувають далеко не всі працівники. Зокрема, тільки 36% учасників опитування вважають рівень захисту високим, в той час як 12,5% майже не відчувають себе захищеними. І майже половина відповіла нейтрально, назвавши рівень захисту «середнім».

Джерело: http://www.uamarket.info/

1 из 1

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали