Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Дослідження: в яких умовах працюють продавці українських магазинів

26.07.2017

Продавці - це обличчя компанії, люди, які можуть як закохати випадкового відвідувача в бренд, так і відштовхнути лояльного клієнта. Успіх бізнесу залежить як від їх професіоналізму, так і від атмосфери, в якій працює лінійний персонал, від його емоційного стану і задоволеності роботою.

Працюють довго, заробляють небагато

Незважаючи на думку, що продавцем-консультантом часто влаштовуються працювати «випадкові» люди »і тимчасово, більшість опитаних нами фахівців працює в сфері продажів досить довго - більше трьох років. Більше 40% опитаних зайняті в сфері продажів більше 6 років.

Середній рівень місячного заробітку у консультантів в столичних магазинах найчастіше коливається в межах 5-7 тис. Грн - про такий рівень зарплати повідомили 68% опитаних. Ще 20% отримують в місяць від 3 до 5 тис. Грн. І тільки у 13% щомісячний дохід становить більше 7 тис. Грн.

Соцпакет для слабаків?

Співробітники магазинів в торгових центрах цілком задоволені рівнем свободи на робочому місці - можливістю пересуватися, спілкуватися з колегами, обідати, користуватися телефоном, змінювати графік і т.д. Тільки 2,6% опитаних поскаржилися на низький рівень свободи.

Однак соціальним забезпеченням на роботі персонал незадоволений. Зокрема, 45% опитаних назвали недостатнім свій соцпакет. Ще 19% зазначили, що соцзабезпечення на роботі взагалі відсутня, навіть у вигляді знижок на товари. Трохи більше третини (36%) стверджує, що соцпакет на роботі достатній. І жоден з опитаних не назвав соціальні пропозиції від роботодавців переважаючими очікування.

Продавці досить часто купують товари бренду, який представляють. Однак більша частина робить це через знижки або програм лояльності для співробітників (53%), а не тому що вибрали роботодавця відповідно до своїх переконань і інтересами (22%). Крім того, п'ята частина опитаних заявила, що не купує товари «свого» бренду, так як не дозволяє матеріальний стан.

Захист роботодавця відчувають далеко не всі

Перспективу кар'єрного розвитку в ритейлі 38% продавців назвали цілком реальною, хоча уточнили, що це і не швидкий процес. Ще 33% стверджує, що по кар'єрних сходах можна піднятися досить швидко. Чверть учасників опитування поскаржилася, що на більш високі посади компанії воліють наймати людей ззовні, хоча при наймі менеджери анонсують можливість розвитку працівників. І менше 5% вважає, що домогтися підвищення без стимулів ззовні неможливо.

Переважна більшість продавців повідомили, що їхній емоційний стан впливає на роботу, а 40% при цьому уточнили, що сильні переживання, зокрема негативні, заважають виконувати обов'язки.

При цьому в конфліктних ситуаціях з клієнтами захист компанії відчувають далеко не всі працівники. Зокрема, тільки 36% учасників опитування вважають рівень захисту високим, в той час як 12,5% майже не відчувають себе захищеними. І майже половина відповіла нейтрально, назвавши рівень захисту «середнім».

Джерело: http://www.uamarket.info/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 15.09.2025
Дайджест містить цікаві тендерні можливості у країнах ЄС в рамках Угоди про публічні закупівлі Світової організації торгівлі. Більше за темою: Поставка товарів державному замовнику через тендер: етапи процедури Наразі існує більше 500 тендерних можливостей у країнах ЄС, пов’язаних з легкою пр...
16.09.2025
Що таке «Офіси податкових консультантів»
Новий сервіс допоможе розібратися у податкових питаннях, отримати фахову пораду та уникнути порушень законодавства. Більше за темою: Підприємство здає в оренду частину сільгоспбудівлі: ДПС змінила свою позицію щодо обкладення податком на нерухомість Для підвищення якості податкових послуг та зручно...
16.09.2025
Оскарження штрафу ТЦК та СП при наявності відстрочки: судова практика
Суд ухвалив рішення: позов задовольнити, постанову скасувати та провадження закрити. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця Чи потрібно повідомляти ТЦК про направлення військовозобов’язаного працівника у тривале відрядження? Чолов...
Кращі матеріали