Чого не варто робити новоспеченим керівникам
09.03.2017 181 0 0
І ось, якщо ви в недалекому майбутньому збираєтеся стати менеджером, у вас з'явиться прекрасна можливість проявити всі вміння і привести свою команду до світлого майбутнього.
Але, щоб не заплямувати свою блискучу кар'єру, вам потрібно зрозуміти, що і як ви повинні робити, щоб досягти бажаного результату. Для початку ми пропонуємо вам ознайомитися з найпоширенішими помилками, які часто роблять початківці керівники.
Брати все на себе
Звичайний працівник фокусується на зрозумілих щоденних завданнях. У нього є звичний список персональних посадових обов'язків, які він виконує. У разі переходу з ролі виконавця на роль керівника «список» втрачається. І це може призвести до виникнення великої проблеми.
Часто буває так, що молодий управлінець, лаючи своїх «невмілих» підлеглих, кидається фрази, на кшталт «Хочеш зробити щось добре – зроби це сам». Така поведінка насправді красномовно говорить про те, що як менеджер людина ще не відбувся.
Керівнику потрібно фокусуватися не тільки на власних завданнях, але і на командному діяльності, а також вміти розумно делегувати повноваження. Адже успіх компанії залежить від злагодженої роботи всього колективу.
Намагатися запам'ятати всі деталі роботи
Справжні фахівці звикли тримати в голові всі деталі своєї щоденної роботи: кому потрібно написати, кому зателефонувати, з ким зустрітися і т. д.
Але керівнику абсолютно неможливо запам'ятати і проконтролювати всі деталі робочого процесу своїх підлеглих. Тому такого робити не варто, якщо не хочете потрапити безодню микроменеджмента.
Фокусуватися на деталях, а не на цілях – це поширена помилка початківців менеджерів.
Важливо бачити картину цілком. Починаючому управлінцю необхідно правильно розставляти пріоритети і фокусуватися на кінцевих результатах роботи всієї команди.
Давати порожні обіцянки
Дуже часто новоспечені менеджери, намагаючись заручитися підтримкою колективу, відразу ж починають роздавати обіцянки поліпшити умови роботи або збільшити заробітну плату.
Але біда в тому, що за красномовними фразами криються лише порожні слова, адже нове начальство не завжди розуміє, як саме він збирається виконувати обіцяне, через що конкретно необхідно пройти і чи є в цьому практичний сенс.
Часто ми просто не знаємо всієї глибини проблеми і зовсім не розбираємося в причинах, чому виникла ситуація не вирішена досі. Тому красиві обіцянки дають новачку переваги тільки до тих пір, поки не приходить час їх виконувати. Ви ризикуєте надихнути своїх співробітників, а потім різко втратити їхню довіру.
Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу