Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Альтернативні види онлайн-платежів: три істини для рітейлерів

Редакція

04.07.2016 273 0 0

Європейські споживачі все частіше використовують альтернативні види платежів для оплати в e-commerce - що робити з цим рітейлерам?

У міру того як європейський ринок електронної комерції продовжує свій стрімкий розвиток, рітейлери витрачають все більше часу думаючи про те, як пристосуватися до різних платіжних переваг європейських споживачів. Часто вони задаються наступними питаннями: «Як німецькі споживачі платять в Інтернеті, які види оплати слід в першу чергу приймати в Нідерландах, і чи можуть італійці використовувати свої дебетові карти в Інтернеті?». Насправді в світі онлайн-платежів існують три основні істини:

По-перше, споживачі вважають за краще «альтернативні» види платежів. У 2015 році 67% платежів в Німеччині - в другому за величиною онлайн ринку в Європі - були бескарточні. Тільки близько 11% онлайн витрат німецьких споживачів оплачувалися з карти. І цей відсоток продовжує знижуватися.

Споживачі в Німеччині вважають за краще використовувати банківські перекази і прямі дебети для здійснення e-commerce платежів. Така тенденція не означає відсутність доступу до карт. Навпаки, кількість карткових платежів в традиційних магазинах зростає на 3% щороку (хоча в Великобританії воно зменшується на 1% в рік). До того ж, в Німеччині в обігу знаходяться близько 38 млн карт. Таку ж картину спостерігаємо і в інших північних європейських країнах.

Той факт, що як споживачі, так і рітейлери активно використовують «альтернативні» види платежів призвів до того, що цей термін починає вводити в оману, і в певних країнах більш доречно було б вживати термін «бажані» платежі.

Друга істина - концентрація, а не різноманітність. Хоча існує понад 200 різних методів оплати, дослідження, проведене PSE, демонструє, що переваги споживачів достатньою обмежені і послідовні.

У Європі 99% електронних онлайн платежів (за ісколюченіем COD) відбуваються за допомогою 10 основних видів оплати і, насправді, для рітейлерів немає сенсу в їх розширенні, так як через кожний наступний вигляд оплати буде проходити не більше ніж 0,1% переказів з усієї Європи.

Третя істина полягає в тому, що прийом платежів через локальні платіжні схеми - не те ж саме, що прийом платежів через Visa і MasterCard. Відхід від платіжних карт і прийом інших видів платежів вимагає серйозних інвестицій у побудову нових операційних баз і сервісів доставки.

Поки більшість платіжних порталів спрощують процес грошових переказів через різні види платежів за допомогою стандартного API, комерційні процеси не завжди є настільки добре інтегрованими, а це значить, що рітейлерам доводиться здійснювати дуже багато додаткових дій для прийому кожного нового виду платежів. У зв'язку з цим, платіжні портали пропонують створювати єдині розрахункові рахунки для рітейлерів, які б спростили прийом різних видів платежів.

Джерело: http://psm7.com/alternativnye-onlajn-...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали