Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Алгоритм сміливості: 7 порад для бізнес-лідерів, які не бояться ризикувати

31.05.2018

Що означає правильний ризик-менеджмент

Найчастіше люди з обережністю ставляться до ризиків, особливо, якщо на кону стоїть доля цілої компанії або масштабного холдингу. Але, згідно зі свіжими дослідженнями АССА (The Association of Chartered Certified Accountants) – «Risk and the strategic role of leadership» – ризик-менеджмент сьогодні стає критично важливим аспектом у плануванні стратегії розвитку компанії. Тому бізнес-лідерам необхідно вчитися використовувати ризики правильно і отримувати з них максимальну вигоду для компанії і свого професійного зростання. Як варто поводитися тим бізнес-лідерам, які готові ризикувати заради нових досягнень?

Дивіться позитивно. Використовуйте слово «ризик» як синонім для можливості отримати кращий результат, ніж планували (втім, не забуваючи і про протилежну ймовірність). Позитивний настрій значною мірою визначає професійний підхід. Він не лише робить діяльність комфортнішою, але і в прямому сенсі цього слова додає енергії робочим процесам, оскільки розширює поле уваги, допомагає сприймати більший спектр релевантної інформації. З іншого боку, пригнічений настрій з більшою ймовірністю змусить управлінця прийняти несприятливі рішення.

Ризикуйте стратегічно. Об'єднуйте ризик-менеджмент зі стратегічним плануванням. Визначаючи цілі, враховуйте потенціал компанії для отримання більшого прибутку, ніж розраховували. Або меншого – таку ймовірність повсякденне життя теж має. Врешті-решт, компаній, що створили з нуля проривні ідею або продукт, у всьому світі незрівнянно менше, ніж тих, хто досяг успіху, долаючи труднощі, які виникали на шляху, і аналізуючи невдалі рішення.

Використовуйте принцип 75/25. Під час нарад 75% часу присвячуйте аналізу зовнішніх чинників, прогнозам і перспективам. Це допоможе отримати максимально повну картину середовища, в якому функціонує компанія, з усіма загрозами і очікуваними можливостями. Решту 25% наради приділіть внутрішнім факторам, досягненням і виконаній роботі. Так ви побачите можливості, які має ваша компанія, а також особливості проектів і компетенції колективу, що здатні стати перевагами, наприклад, у сфері фінансового і ризик-менеджменту.

Працюйте над репутацією. Ефективний ризик-менеджмент під час кризи може не лише зберегти ділову репутацію, але й покращити її. Запрошуйте експертів, які допоможуть у роботі з публічним сприйняттям компанії. Внесок у корпоративну репутацію – це не витрати, а інвестиції. Адже в результаті ринковий попит на продукт або послуги вашої компанії буде визначатися не лише їхньою корисністю для споживача, але і величиною довіри споживача до компанії.

З'ясовуйте обмеження. Подолання авралів служить маркером, який рівень перешкод і яка їхня кількість переборний для конкретної компанії. А ефективне розв'язання істотних проблем не лише зберігає бізнес, але часто покращує гнучкість політики управління ризиками.

Вдосконалюйте навички. Хороший лідер не той, хто все передбачив, а той, хто в будь-якій події знайде користь для організації. Як цьому навчитися? Потрібні постійний професійний розвиток, робота над навичками в бізнес-аналітиці та управлінні ризиками.

Станьте ще прозорішими. У компаній з'являється все більше груп стейкхолдерів. Тому прозора політика з управління ризиками та належне інформування громадськості ставатиме дедалі значимішою. Зацікавленим сторонам важливо, щоб компанія була відкритою і чесною, а також, щоб надавала інформацію в максимально зручному вигляді і залучала до двостороннього діалогу.

https://mind.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
14.02.2025
Зміни в законодавстві з 10 по 14 лютого 2025 року
Кабмін затвердив зміни до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів Унесено зміни до постанови КМУ від 14.04.1997 № 346 «Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам закладів та установ ...
Нове
14.05.2025
До 18.06.2025 СГ потрібно отримати дозвіл на зовнішню рекламу
Розширено Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, зокрема, розміщення зовнішньої реклами! Більше за темою: Акт на списання товарів, використаних для рекламної безкоштовної роздачі Рекламні послуги: облік у замовника ...
13.05.2025
Платіжне шахрайство з картками: огляд НБУ
У 2024 році спостерігалося зменшення кількості незаконних дій та шахрайських операцій з використанням платіжних карток, за якими були понесені збитки. Цей показник порівняно з 2023 роком знизився на 2 тис. операцій (або на 1 %) – до 270 тис. операцій. Більше за темою: Зарплатну картку працівн...
13.05.2025
Топ-10 найбільших роботодавців в Україні: як роботодавці відновлюють штат
Хто на сьогодні займає перші місця серед роботодавців з відновлення кадрів? Більше за темою: Наказ про внесення змін до штатного розпису фермерського господарства Звільнення у зв’язку зі скороченням чисельності або штату працівників Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанс...
Кращі матеріали