Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Алгоритм сміливості: 7 порад для бізнес-лідерів, які не бояться ризикувати

31.05.2018

Що означає правильний ризик-менеджмент

Найчастіше люди з обережністю ставляться до ризиків, особливо, якщо на кону стоїть доля цілої компанії або масштабного холдингу. Але, згідно зі свіжими дослідженнями АССА (The Association of Chartered Certified Accountants) – «Risk and the strategic role of leadership» – ризик-менеджмент сьогодні стає критично важливим аспектом у плануванні стратегії розвитку компанії. Тому бізнес-лідерам необхідно вчитися використовувати ризики правильно і отримувати з них максимальну вигоду для компанії і свого професійного зростання. Як варто поводитися тим бізнес-лідерам, які готові ризикувати заради нових досягнень?

Дивіться позитивно. Використовуйте слово «ризик» як синонім для можливості отримати кращий результат, ніж планували (втім, не забуваючи і про протилежну ймовірність). Позитивний настрій значною мірою визначає професійний підхід. Він не лише робить діяльність комфортнішою, але і в прямому сенсі цього слова додає енергії робочим процесам, оскільки розширює поле уваги, допомагає сприймати більший спектр релевантної інформації. З іншого боку, пригнічений настрій з більшою ймовірністю змусить управлінця прийняти несприятливі рішення.

Ризикуйте стратегічно. Об'єднуйте ризик-менеджмент зі стратегічним плануванням. Визначаючи цілі, враховуйте потенціал компанії для отримання більшого прибутку, ніж розраховували. Або меншого – таку ймовірність повсякденне життя теж має. Врешті-решт, компаній, що створили з нуля проривні ідею або продукт, у всьому світі незрівнянно менше, ніж тих, хто досяг успіху, долаючи труднощі, які виникали на шляху, і аналізуючи невдалі рішення.

Використовуйте принцип 75/25. Під час нарад 75% часу присвячуйте аналізу зовнішніх чинників, прогнозам і перспективам. Це допоможе отримати максимально повну картину середовища, в якому функціонує компанія, з усіма загрозами і очікуваними можливостями. Решту 25% наради приділіть внутрішнім факторам, досягненням і виконаній роботі. Так ви побачите можливості, які має ваша компанія, а також особливості проектів і компетенції колективу, що здатні стати перевагами, наприклад, у сфері фінансового і ризик-менеджменту.

Працюйте над репутацією. Ефективний ризик-менеджмент під час кризи може не лише зберегти ділову репутацію, але й покращити її. Запрошуйте експертів, які допоможуть у роботі з публічним сприйняттям компанії. Внесок у корпоративну репутацію – це не витрати, а інвестиції. Адже в результаті ринковий попит на продукт або послуги вашої компанії буде визначатися не лише їхньою корисністю для споживача, але і величиною довіри споживача до компанії.

З'ясовуйте обмеження. Подолання авралів служить маркером, який рівень перешкод і яка їхня кількість переборний для конкретної компанії. А ефективне розв'язання істотних проблем не лише зберігає бізнес, але часто покращує гнучкість політики управління ризиками.

Вдосконалюйте навички. Хороший лідер не той, хто все передбачив, а той, хто в будь-якій події знайде користь для організації. Як цьому навчитися? Потрібні постійний професійний розвиток, робота над навичками в бізнес-аналітиці та управлінні ризиками.

Станьте ще прозорішими. У компаній з'являється все більше груп стейкхолдерів. Тому прозора політика з управління ризиками та належне інформування громадськості ставатиме дедалі значимішою. Зацікавленим сторонам важливо, щоб компанія була відкритою і чесною, а також, щоб надавала інформацію в максимально зручному вигляді і залучала до двостороннього діалогу.

https://mind.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Реформа податкової: бізнес за впровадження антикорупційних механізмів
Представлено опитування великого бізнесу щодо проблем взаємодії із податковою та очікувань від реформи ДПС. Про що йшлося і які висновки – дивіться нижче. Більше за темою: Перевірки-2025: коли діє мораторій? Мораторій на безпідставні перевірки - 2025: що змінилося? Корупційні ризики залишают...
18.09.2025
Дайджест новин «Бізнес без бар’єрів» за серпень 2025 року
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компан...
18.09.2025
ІТ-компанії з інновацій у сфері держпослуг можуть отримати до 150 тис. євро
Україна стрімко цифровізує державні послуги, однак інституції часто стикаються з труднощами у швидкому впровадженні інновацій у відповідь на нові виклики. Саме тому GovTech Lab Ukraine відкриває для стартапів (серії А+) і технологічних компаній – як українських, так і міжнародних – можли...
Кращі матеріали