Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

6 стратегій, як залучити клієнтів і побудувати кар'єру незалежного консультанта

31.03.2017

Консалтинг складається з безлічі напрямків: це може бути бізнес, косметика або ж туризм... Але найголовніша риса, яка їх об'єднує – це вміння швидко розпізнавати проблему та пропонувати шляхи її успішного подолання у вигляді конкретних рішень.

Підприємства в США щорічно витрачають мільярди доларів на оплату послуг консультантів. Звичайно ж, не можна сказати, що всі консультанти успішні і багаті. Для того, щоб добре заробляти в цій сфері потрібно володіти певними якостями, мати за спиною чималий досвід, а також вміти слухати і пропонувати вихід з найскладніших ситуацій.

В наш час консультантів стало так багато, що їх спроби залучення клієнтів перетворюються у справжню битву.

Для того, щоб допомогти початківцям консультантів просунуться вгору по кар'єрних сходах, ми підібрали 6 простих стратегій спілкування з клієнтами.

1. Правильний підхід

Запам'ятайте, що консалтинг — це не розмова про вас, це бесіда про клієнта. Недосвідчені консультанти, як правило, роблять акцент на своїй персоні, і це видно з їх маркетингових матеріалів, передач і навіть з їх підходу до проектної роботи. Консультанти, які хочуть добитися успіхів і допомогти тим, хто до них звертається, намагаються дотримуватися стилю спілкування своїх клієнтів, а не свого власного. Їх пропозиції зосереджені на проблемі клієнта і отримання хорошого результату, а не на методології самого консультанта. Їх маркетингові матеріали говорять про помилки, ситуаціях і прагненнях людей, які звернулися за допомогою, а не про те, що робить консультанта професіоналом своєї справи. Вони в будь-який момент готові прийти на допомогу, навіть якщо заради цього треба змінити свої плани.

2. Максимальний вплив

Більшість консультантів, у яких немає клієнтів, вважають, що вони не вміють визначати проблему, але на самому ділі вони не вміють їй впливати. Вони зосереджуються на перспективах та можливостях, забувши при цьому про складнощі, з якими потрібно щось робити. На відміну від цього, успішні консультанти акцентують увагу на проблемах, про яких клієнти знають і які терміново хочуть вирішити.

3. Створіть видимість

Видимість і вплив мають вирішальне значення. Підвищення рівня обізнаності призводить до збільшення кількості потенційних клієнтів, збільшення числа поточних клієнтів і, як результат, збільшенню доходів. Існує п'ять конкретних маркетингових вимог для залучення клієнтів, які повинен знати кожен ефективний консультант: слухати, записувати, вивчати, аналізувати, говорити. Дивно, але прагнення до диференціації, яка є основою маркетингу, є помилковим зусиллям для консалтингових фірм. Клієнтам не потрібно різноманітність. Вони шукають надійні рішення своїх проблем.

4. Встановіть контакт з клієнтом

Зосередьтеся на створенні, розвитку та витягу користі з ділових відносин. Не бійтеся цікавитися, хто ще потребує ваших послугах. Але не варто прямо поставити питання: «Ви не знаєте, хто б ще міг використовувати мої послуги?» (це рідко працює добре). Більш ефективно буде почати таку розмову з наступного питання: «Хто був цікавий чоловік, з яким ви розмовляли за останні пару місяців?» Це усуває фактор незручності, пов'язаний із запитом контактів, в той же час знімає відчуття тиску з людини, яка одержує запит.

Крім того, ви можете урізноманітнити вашу бесіду з клієнтами інтерактивними вправами. Наприклад, виголошуючи промову, попросіть слухачів записати їх відповіді на запитання, а потім попросіть учасників аудиторії встати, коли ви запропонуєте відповідь, відповідний тому, що вони написали.

5. Будьте очевидним вибором

Консультанта, якого клієнти цінують більше за всіх інших, відрізняє вміння робити відкриття, тобто викривати проблеми, помилки, труднощі. Через процес відкриття консультант краще ніж будь-який конкурент дізнається бажання, надії, вимоги і страхи клієнта, а, можливо, і краще, ніж сам клієнт. Він веде ретельно сконструйовану дискусію з тих питань, які зміцнюють довіру і розкривають важливу інформацію.

6. Запропонувати, обговорити, перемогти

Незважаючи на те, що ефективне вирішення проблем є результатом наполегливої праці і старанності, навіть консультанти, які виконують перші п'ять порад, часто не можуть знайти спільну мову з клієнтом. Як правило, сума оплати таких послуг стає предметом спору. Але замість того, щоб виправдовуватися, досвідчені консультанти обґрунтовують плату за свою роботу під час першої зустрічі, а не чекають, поки ціною зацікавиться сам клієнт. Такий підхід породжує довіри між клієнтом і консультантом і позитивно впливає на подальшу комунікацію.

Якщо ви вирішили стати консультантом, не забувайте про те, що вам доведеться пропонувати свої послуги і залучати клієнтів самостійно. Професіонали повинні вміти стримувати свій страх перед відмовою, контролювати свої емоції та керувати ними. Стукайте і вам відкриють!

Джерело: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
14.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято новий закон щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану Оновлено Довідник умовних кодів товарів Аванс і зарплата: строки виплати ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 06.10.2025 Оновлено перелік кодів орга...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
17.10.2025
З початку року ДПС провела 24 тисячі фактичних перевірок у сфері обігу тютюну та алкоголю: на чому концентрується служба
Серед питань, на яких насамперед концентрується ДПС: цифровізація, податкова медіація, трансфертне ціноутворення та аграрний сектор, міжнародне співробітництво. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Проведення позапланової перевірки у зв’язку з вимогою платника податків про перегляд результ...
17.10.2025
На які реформи чекає управління житловим фондом
Реформа має забезпечити безпечне, енергоефективне та довготривале утримання житла.  Більше за темою: Чи може підприємець-єдинник управляти житловим будинком? Реформа має забезпечити безпечне, енергоефективне та довготривале утримання житла.  У Києві відбувся Всеукраїнський форум управите...
16.10.2025
Комітет Верховної Ради з економіки презентував оновлений каталог «Українська техніка для громад»
Каталог «Українська техніка для громад» створений в межах політики розвитку українських виробників «Зроблено в Україні» у співпраці з Федерацією роботодавців України, Асоціацією міст України і Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства. «Українські вир...
Кращі матеріали