Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 бізнесів, які можна вести, не кидаючи основну роботу

25.10.2016

Найкраще починати власну справу, паралельно працюючи на основній роботі. Таким чином ризик прогоріти й втратити стабільний заробіток стає мінімальним, радять спеціалісти. Для бізнесу під час роботи бажано, аби керівництво було лояльним до відлучання з офісу й до частих телефонних розмов.

Компанія перевезень

Для відкриття цього бізнесу варто вкласти 5-7 тис. грн у простий сайт й мати базу даних із власниками водіїв із машинами, а також у просування цієї послуги у соцмережах. Робота керівника бізнесу з перевезень полягає в тому, що він є посередником між замовником і водієм. Із кожної вартості перевезення водії платять 15%.Всі умови на сайті мають бути прописані чітко. Водії теж повинні ними володіти. У цьому бізнесі важливо вчасно брати слухавку й оперативно вирішувати питання. Якщо маєте можливість зв'язуватися із водіями через інтернет, то це це буде додатковим плюсом, бо зможете відповідати клієнтам миттєво про авто, час прибуття і з'ясовувати інші нюанси. Такий бізнес у Києві дає середній дохід від 3 до 7 тис. грн, залежно від кількості замовлень

Бюро перекладів

Цей бізнес найуспішніший у великих містах, де є посольства і консульства. Адже за авторизованими перекладами звертаються найчастіше при підготовці документів для поїздки за кордон. У його відкриття багато грошей вкладати не треба — основне — мати знайомих у посольствах і консульствах.Бюро перекладів — це його власник і 2-3 перекладачів, що володіють різними мовами. Власник бере замовлення й надсилає його перекладачем. Запорукою цього бізнесу є лобіювання ваших інтересів у якомусь із посольств. Бажано, щоб до вас радив звернутися якийсь клерк посольства, або там була ваша реклама. Завдяки бюро перекладів можна заробляти 2-2,8 тис. грн у місяць.

Клінінгова компанія

Для відкриття цього бізнесу потрібен іще один компаньйон або найманий працівник. Крім цього варто купити потужний пилосос, полірувальну машину та пристрій для миття вікон. А також — побутову хімію. На це потрібно близько 30 тис. грн. Варто ще й сайт замовити. Це обійдеться ще 4-5 тис. Одне генеральне прибирання у Києві невеликої квартири до 50 квадратів коштує від 1 тис. гривень. Вартість витрат на нього — близько 150 гривень. Це ганчірки, проїзд і мийні засоби. Клінінгова компанія низької успішності заробляє у місяць 6-7 тис. грн. Керувати цим бізнесом можна, працюючи на основній роботі. У робочий час треба піднімати слухавку й домовлятися про прибирання. А потім після роботи їхати й наводити лад у когось вдома або у офісі.

Упаковка подарунків

Для цього бізнесу потрібно орендувати точку о торговельному центрі або на ринку. Це обходиться у 3-5 тис. грн, залежно від рівня торгівельного центру. Крім цього варто платити зарплату упаковщику подарунків і закуповувати необхідні матеріали. Це ще 4 тис. грн. Всередньому точка із упаковки подарунків приносить у місяць 12-14 тис. грн. Із цього доходу треба виділити гроші на зарплату та на оренду. Власнику лишиться приблизно 4 тисячі. Це у Києві й в період ділового періоду — із вересня по квітень. Влітку заробітки падають. Дуже важливо правильно обрати місце для упаковки подарунків. Щоб ця справа була успішною, власник не обов'язково повинен бути там присутнім чи їздити на точку щодня.

Перепродажі

Перепродажі — особливо вигідний бізнес для тих, хто має друзів чи родичів за кордоном. Їм можна замовляти недорогі у Німеччині чи Італії товари й тут перепродувати.У Німеччині замовляють одяг для доросих і дітей, місцеву побутову техніку й дитячі автокрісла. Це все там дешевше, ніж у нас мало не удвічі. У Італії вигідно замовляти каву і спагетті. Перевозити пакунки можна через приватних перевізників, які своїми мікроавтобусами курсують із України в інші держави. Перевозять переважно особисті речі. Привезені речі фотографують і виставляють на продаж у соцмережах і безкоштовних сайтах із продажу. На реалізації контрабандної кави із Італії можна заробити, наприклад, 3 тисячі гривень у місць. На перепродажі дитячих речей із Німеччини — 4-4,5 тисяч. Для цього, звісно, прийдеться нерідко відлучатися на пошту — отримувати одні посилки й відправляти інші.

Джерело: https://www.facenews.ua/articles/2016...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
27.10.2025
Замість приватизації житла буде система пільгової оренди та декілька пільгових іпотек
Вирішення житлового питання стане ефективним лише тоді, коли житло від держави надаватиметься не у власність, а у тимчасове користування.  Більше за темою: Надання житла працівникам підприємства: податки і бухоблік Оплата житла для ВПО: облік та податки Масова приватизація житла в 90-х роках ...
27.10.2025
Викрито конвертаційний центр з оборотом 15 млрд грн, який організували податківці
НАБУ і САП спільно з СБУ викрили колишніх очільника Державної податкової служби та заступницю начальника Головного управління ДПС у Полтавській області на зловживанні службовим становищем в інтересах злочинної організації.  За даними слідства, її учасники створили конвертаційний центр та залуч...
27.10.2025
ДПС визначила ключові напрями реформи податкового адміністрування
Представлені основні напрями, над якими працюють у ДПС: управління змінами ДПС, система управління ризиками (CRM), «Е-аудит», управління боргом, підвищення доброчесності та довіри до ДПС з боку платників. ДПС продовжує співпрацю з Міжнародним валютним фондом у напрямі податкового ад...
Кращі матеріали