Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 бізнесів, які можна вести, не кидаючи основну роботу

25.10.2016

Найкраще починати власну справу, паралельно працюючи на основній роботі. Таким чином ризик прогоріти й втратити стабільний заробіток стає мінімальним, радять спеціалісти. Для бізнесу під час роботи бажано, аби керівництво було лояльним до відлучання з офісу й до частих телефонних розмов.

Компанія перевезень

Для відкриття цього бізнесу варто вкласти 5-7 тис. грн у простий сайт й мати базу даних із власниками водіїв із машинами, а також у просування цієї послуги у соцмережах. Робота керівника бізнесу з перевезень полягає в тому, що він є посередником між замовником і водієм. Із кожної вартості перевезення водії платять 15%.Всі умови на сайті мають бути прописані чітко. Водії теж повинні ними володіти. У цьому бізнесі важливо вчасно брати слухавку й оперативно вирішувати питання. Якщо маєте можливість зв'язуватися із водіями через інтернет, то це це буде додатковим плюсом, бо зможете відповідати клієнтам миттєво про авто, час прибуття і з'ясовувати інші нюанси. Такий бізнес у Києві дає середній дохід від 3 до 7 тис. грн, залежно від кількості замовлень

Бюро перекладів

Цей бізнес найуспішніший у великих містах, де є посольства і консульства. Адже за авторизованими перекладами звертаються найчастіше при підготовці документів для поїздки за кордон. У його відкриття багато грошей вкладати не треба — основне — мати знайомих у посольствах і консульствах.Бюро перекладів — це його власник і 2-3 перекладачів, що володіють різними мовами. Власник бере замовлення й надсилає його перекладачем. Запорукою цього бізнесу є лобіювання ваших інтересів у якомусь із посольств. Бажано, щоб до вас радив звернутися якийсь клерк посольства, або там була ваша реклама. Завдяки бюро перекладів можна заробляти 2-2,8 тис. грн у місяць.

Клінінгова компанія

Для відкриття цього бізнесу потрібен іще один компаньйон або найманий працівник. Крім цього варто купити потужний пилосос, полірувальну машину та пристрій для миття вікон. А також — побутову хімію. На це потрібно близько 30 тис. грн. Варто ще й сайт замовити. Це обійдеться ще 4-5 тис. Одне генеральне прибирання у Києві невеликої квартири до 50 квадратів коштує від 1 тис. гривень. Вартість витрат на нього — близько 150 гривень. Це ганчірки, проїзд і мийні засоби. Клінінгова компанія низької успішності заробляє у місяць 6-7 тис. грн. Керувати цим бізнесом можна, працюючи на основній роботі. У робочий час треба піднімати слухавку й домовлятися про прибирання. А потім після роботи їхати й наводити лад у когось вдома або у офісі.

Упаковка подарунків

Для цього бізнесу потрібно орендувати точку о торговельному центрі або на ринку. Це обходиться у 3-5 тис. грн, залежно від рівня торгівельного центру. Крім цього варто платити зарплату упаковщику подарунків і закуповувати необхідні матеріали. Це ще 4 тис. грн. Всередньому точка із упаковки подарунків приносить у місяць 12-14 тис. грн. Із цього доходу треба виділити гроші на зарплату та на оренду. Власнику лишиться приблизно 4 тисячі. Це у Києві й в період ділового періоду — із вересня по квітень. Влітку заробітки падають. Дуже важливо правильно обрати місце для упаковки подарунків. Щоб ця справа була успішною, власник не обов'язково повинен бути там присутнім чи їздити на точку щодня.

Перепродажі

Перепродажі — особливо вигідний бізнес для тих, хто має друзів чи родичів за кордоном. Їм можна замовляти недорогі у Німеччині чи Італії товари й тут перепродувати.У Німеччині замовляють одяг для доросих і дітей, місцеву побутову техніку й дитячі автокрісла. Це все там дешевше, ніж у нас мало не удвічі. У Італії вигідно замовляти каву і спагетті. Перевозити пакунки можна через приватних перевізників, які своїми мікроавтобусами курсують із України в інші держави. Перевозять переважно особисті речі. Привезені речі фотографують і виставляють на продаж у соцмережах і безкоштовних сайтах із продажу. На реалізації контрабандної кави із Італії можна заробити, наприклад, 3 тисячі гривень у місць. На перепродажі дитячих речей із Німеччини — 4-4,5 тисяч. Для цього, звісно, прийдеться нерідко відлучатися на пошту — отримувати одні посилки й відправляти інші.

Джерело: https://www.facenews.ua/articles/2016...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
26.06.2025
Залишок коштів за програмою часткової компенсації вартості сільгосптехніки на 30.06.2025
Більше за темою: Серія Бібліотека «Баланс» Спецтема «Гранти та МТД: облік та податкові наслідки» Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Чи подавати річну декларацію в разі отримання кешбеку та державних компенсацій? Відповідно до ч. 2 ст. 37 З...
26.06.2025
З початку року ТЦК наклало понад 11 тисяч штрафів за порушення правил військового обліку
Недотримання правил військового обліку спричиняє штраф. Більше за темою: Скільки разів можуть накласти штраф за порушення правил військового обліку Ведення журналів обліку перевірок стану військового обліку Понад 28 тисяч проваджень за порушення правил військового обліку було відкрито від початку ...
26.06.2025
ФРУ проводить опитування постраждалого від війни бізнесу для визначення механізму відшкодування
ФРУ запускає анкету-опитувальник для постраждалого від війни бізнесу (2014–2025). Ваші дані стануть підґрунтям для реального механізму відшкодування. Більше за темою: Відшкодування витрат на безперервний профрозвиток медпрацівників: зміни від КМУ Відшкодування шкоди, завданої внаслідок ДТП: ...
Кращі матеріали