Неправильно: вказувати «КНП ЦПМСД №1» або «Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги» (без лапок)
Правильно: писати так само, як вказано в Єдиному державному реєстрі: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesea...
Правильно: використовувати бланк заявника, який має бути у керівника медзакладу
Правильно: вказати інформацію з Додатку 2. Приклад знаходиться на сайті НСЗУ: http://nszu.gov.ua/index-5.html. Важливо, щоб усі залучені особи (підрядники) були зареєстровані в системі eHealth, якщо вони є
Неправильно: «Діє на основі/підставі контракту»
Правильно: потрібно вказати: «Діє на основі/підставі Статуту» (для юридичних осіб). Для ФОП-ів потрібно зазначити: «Діє на основі/підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
Неправильно: вказувати код ЄДРПОУ місцевої ради / код КОАТУУ / номер банківського рахунку / GPS-координати тощо
Правильно: потрібно взяти код, який складається з 11 цифр та знаходиться тільки в Додатку №6 ЗУ «Про затвердження державного бюджету на 2018 рік». Цю інформацію вказують органи місцевої влади, які є власниками медзакладу, що подає заяву. Додаток 3 та 4 має бути оформлений на офіційному бланку такого органу місцевого самоврядування та містити вихідний номер, дату та підпис уповноваженої особи відповідної ради. Також у Додатку 3 в таблиці слід вказувати коди ЄДРПОУ і назви тих закладів, які фінансувалися станом на 01.01.2018, якщо заклад був перетворений після 01.01.2018 про це потрібно окремо зазначити під цією таблицею. Останнє речення стосується також Додатку 4
У Додатку 4 потрібно вказувати кількість населення, яке обслуговує даний медзаклад, відповідно до даних Держстату. Також слід вказувати коди ЄДРПОУ і назви тих закладів, які обслуговували населення станом на 01.01.2018. Якщо заклад був перетворений після 01.01.2018 про це потрібно окремо зазначити під цією таблицею
Неправильно: вказувати кількість осіб в населеному пункті або кількість осіб, яких обслуговує лікар
Правильно: потрібно ставити «0» (нуль)
Нагадуємо, що ви можете зателефонувати до нашого Контакт-центру за номером 16-77, щоб отримати більш детальні відповіді на свої запитання.
Також ми створено дашборд («Стан розгляду заяв»), який відображає процес обробки вашої заяви під час третьої хвилі: http://nszu.gov.ua/wave3.htm
http://nszu.gov.ua