Кожен громадянин коли-небудь стикався з оформленням різного роду документів – чи то довідки щодо реєстрації місця проживання, чи то посвідчення водія тощо. Отримати ці документи можна у відповідних центрах адмінпослуг. Розглянемо нюанси функціонування таких центрів та введення посади адміністратора.
Як створюються центри надання адмінпослуг?
Створення центрів надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) передбачено Законом від 06.09.12 р. № 5203-VІ «Про адміністративні послуги» (далі – Закон № 5203) передбачено Такі центри можуть функціонувати як постійно діючі робочі органи або як структурні підрозділи місцевих держадміністрацій чи органів місцевого самоврядування (далі – ОМС). Послуги в ЦНАП надаються через адміністратора шляхом його взаємодії із суб‘єктами надання адмінпослуг.
Нагадаємо, що Законом від 10.12.15 р. № 888-VІІІ було внесено суттєві зміни до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень ОМС та оптимізації надання адмінпослуг.
Тож згідно зі ст. 12 Закону № 5203 ЦНАП можуть, зокрема, створюватись при виконавчому органі: