Заблоковано помилкову ПН: як діяти платникові ПДВ
Суть проблеми. На практиці платники ПДВ частенько оформляють податкову накладну (далі – ПН) помилково. Наприклад, на дату другої події або ж на операцію, якої взагалі не було (неправильно зазначено реквізити договору або найменування контрагента). І після відправлення на реєстрацію в ЄРПН приходить квитанція про те, що таку ПН заблоковано.
Запитання. Що робити платникові ПДВ у цій ситуації:
- якщо подавати документи на розблокування – то які, адже операції, по суті, не було;
- якщо не подавати документи на розблокування, якими будуть наслідки;
- якщо подати документи на розблокування, то що буде з ПН: її зареєструють чи анулюють;
- чи треба відображати дані помилкової ПН у декларації з ПДВ?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року