Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Заблоковано помилкову ПН: як діяти платникові ПДВ

28.04.2021 518 0 1

Суть проблеми. На практиці платники ПДВ частенько оформляють податкову накладну (далі – ПН) помилково. Наприклад, на дату другої події або ж на операцію, якої взагалі не було (неправильно зазначено реквізити договору або найменування контрагента). І після відправлення на реєстрацію в ЄРПН приходить квитанція про те, що таку ПН заблоковано.

Запитання. Що робити платникові ПДВ у цій ситуації:

  • якщо подавати документи на розблокування – то які, адже операції, по суті, не було;
  • якщо не подавати документи на розблокування, якими будуть наслідки;
  • якщо подати документи на розблокування, то що буде з ПН: її зареєструють чи анулюють;
  • чи треба відображати дані помилкової ПН у декларації з ПДВ?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали