Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Списуємо з балансу непридатні основні засоби

Суть питання. У діяльності кожного сільгосппідприємства рано чи пізно можуть з’явитися основні засоби (далі – ОЗ), які вже відпрацювали свій ресурс і не можуть надалі використовуватися за своїм призначенням. Якщо продати такі ОЗ немає можливості, вони мають бути ліквідовані та списані з балансу. У статті ми розкажемо про документальне оформлення, облік та оподаткування операцій зі списання ОЗ.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Зміст
Статті за темою
28.04.2025
Документальне оформлення списання добрив і засобів захисту рослин: первинні документи, облік та судова практика
У цьому матеріалі ви знайдете вичерпний перелік первинних документів для обліку та списання добрив і засобів захисту рослин. Дізнаєтеся, де шукати і як закріпити внутрішні норми витрат. Крім того, тут розглянуто порядок бухобліку списання цих запасів.  У цьому матеріалі ви знайдете вичерпний пе...
14.04.2025
Переміщення та списання насіння під час посівної
Під час посівної кампанії бухгалтер проводить дві основні операції з насінням і посадковим матеріалом – переміщення та списання на витрати. Розглянемо, як оформити (зі зразками документів) та відобразити ці операції в обліку. Під час посівної кампанії бухгалтер проводить дві основні операції з...
24.03.2025
Ліквідація багаторічних насаджень: нюанси документування та обліку
Саме навесні більшість господарств починають роботи з розкорчування садів. Адже якщо багаторічні насадження (далі – БН) стали непридатними до використання, тобто припинили відповідати критеріям визнанням активом, вони підлягають ліквідації. Як оформити документально та відобразити в обліку опе...
Популярне
03.04.2025
Посадова інструкція для голови фермерського господарства
У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інструкцію для голови фермерського господарства (далі – ФГ). Зокрема, з’ясуємо, які розділи повинна мати інструкція та в якому випадку в неї слід вносити зміни. У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інстру...
21.03.2025
Як ФГ визначити своїх кінцевих бенефіціарів
Юридичні особи (в т. ч. ФГ) повинні подавати інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників (далі – КБВ) (або про їх відсутність). За несвоєчасне подання такої інформації передбачено штрафні санкції. Про порядок та строки такого інформування розповімо в цій статті. Юридичні особи (в т....
10.04.2025
Як прийняти нового члена до фермерського господарства
На законодавчому рівні правилам прийняття нового члена до фермерського господарства (далі – ФГ) приділено мало уваги. Водночас це одна з важливих дій, без яких не обходиться жодне ФГ. У цьому матеріалі розповімо, чим регулюється процедура прийняття нового члена до ФГ, з яких етапів вона склада...
Нове
14.05.2025
Реєстрація підприємця платником ПДВ та анулювання ПДВ-реєстрації
У разі зміни системи оподаткування у підприємців часто виникає обов’язок зареєструватися платником ПДВ або анулювати ПДВ-реєстрацію. Але такі операції мають певні нюанси і наслідки, про які слід знати. Тому в статті розповімо, коли підприємець зобов’язаний зареєструватися платником ПДВ,...
13.05.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
Кращі матеріали