Додатки до наказу про облікову політику
Формування облікової політики (далі – ОП) підприємства передбачає, принаймні, низку додатків до основного наказу, яким вона встановлюється. Більшість із них розробляється самостійно, що називається, із чистого аркуша, оскільки їх зміст безпосередньо залежить від організаційно-технологічних особливостей діяльності кожного підприємства окремо. Через це ми не можемо навести єдиний універсальний перелік відомостей, які мають бути в додатках до наказу. Однозначно вони мають розкривати організаційні моменти бухобліку, а також деталізувати ті чи інші облікові процедури, зафіксовані у самому документі про ОП.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року