Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Бухгалтерська дискусія: чи потрібно постійно оновлювати наказ про облікову політику?

В Дискусійному клубі «Полтава» за інформаційної підтримки громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» та групи компаній «Баланс» відбулася чергова очна дискусія за темою: «Чи потрібно постійно доповнювати наказ про облікову політику новими подробицями та уточненнями?».

Дискусія відбувалася за правилами Дискусійного клубу «Полтава» (організатор Клубу – Олександр Золотухін):

  • у дискусії брали участь дві сторони – сторона стверджування, яку представляла Гажієнко Лариса Василівна (директор ПП «Аудит-сервіс»), і сторона заперечення, яку представляв Олександр Золотухін (консультант із бухгалтерського обліку та оподаткування, дискусійне прізвисько – Кіхот);
  • кожна зі сторін поперемінно навела три аргументи на користь позиції, яку захищала. Лариса Гажієнко доводила, що наказ про облікову політику потрібно постійно оновлювати. А Кіхот доказував непотрібність оновлення.

Як правило, облікову політику обирає бухгалтер, погоджуючи її з керівником. Бухгалтер складає текст наказу про облікову політику, керівник підписує наказ – і все, облікову політику обрано і погоджено. У подальшому можуть уноситись зміни до бухгалтерських нормативів або змінюватися ринкове середовище, що закономірно спричинює зміну методів бухобліку. У зв’язку з цим постає питання: невже наказ про облікову політику потрібно постійно доповнювати новими подробицями, змінами, дрібними уточненнями?

Ми вирішили з’ясувати це питання шляхом дискусії.

Відео дискусії можна переглянути на каналі Дискусійного клубу «Полтава» в Ютубі. А нижче наведемо аргументи сторін.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
25.07.2025
Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Як правильно оформити маркетингові послуги, щоб уникнути претензій податківців? Ми  розглянемо ключові ознаки, ризики та наведемо готові формулювання для договорів та актів, а також зразок наказу. Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків Ма...
Популярне
18.07.2025
Тракторист-машиніст в сільському господарстві: як правильно прописати посаду?
У штатному розписі сільськогосподарського підприємства є посада «тракторист-машиніст». Відповідний запис зроблено у трудовій книжці працівника. Чи є правильною ця назва і чи матиме працівник право на пільгову пенсію? А як бути, якщо працівник, у трудовій книжці якого зроблено неточний з...
14.08.2025
Документальне оформлення видачі кормів для годівлі тварин
Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокрема, вирощуванням великої рогатої худоби, птиці), мають правильно організувати облік видачі кормів для годівлі. Розгляньмо, як це зробити згідно з чинними нормами. Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокр...
22.09.2025
Убуток зерна під час доробки: як відобразити в бухобліку
Доробка зерна завжди пов’язана з природними втратами маси. У статті ми розповімо, як сільгосппідприємствам – як тим, що мають власні потужності, так і тим, що передають зерно на елеватор, – правильно показати ці втрати в бухобліку. Доробка зерна завжди пов’язана з природними ...
Нове
09.10.2025
Поворотну фінансову допомогу отримано від засновника: як погасити заборгованість, якщо немає грошей?
Зі статті ви дізнаєтеся, яким чином можна погасити заборгованість юрособи щодо поворотної фінансової допомоги перед своїм засновником, якщо підприємство не має необхідної суми, а строк повернення боргу за договором уже настав. Ситуація, коли засновник надає своєму підприємству фінансову допомогу, до...
06.10.2025
Чи повинні фермерські господарства проводити реорганізацію в ТОВ у зв’язку зі скасуванням Господарського кодексу?
Розглянемо, чи потрібно фермерському господарству здійснювати процедуру реорганізації шляхом перетворення на ТОВ після втрати чинності Господарським кодексом. Як перетворити приватне підприємство на ТОВ у зв’язку зі скасуванням Господарського кодексу? Практична ситуація Через втрату чинності ...
22.09.2025
Як отримати сертифікат ТПП про форс-мажор за податковими зобов’язаннями
Із статті ви дізнаєтесь, які документи має подати платник податків, щоб отримати сертифікат Торгово-промислової палати для підтвердження форс-мажорних обставин за податковими зобов’язаннями. У статті розглянемо, як суб’єкту господарювання отримати сертифікат Торгово-промислової палати пр...
Кращі матеріали