Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Затверджено порядок ведення Реєстру державної системи сертифікації

Редакція

02.09.2016 212 0 0

Мінекономрозвитку ухвалило наказ від 20.07.16 р. № 1195 Про деякі питання реалізації статті 14-1 Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” .

Порядок встановлює процедуру ведення Реєстру та надання інформації з нього.

Реєстр - електронна база даних, яка містить такі відомості:

1) органи з сертифікації, які виконують роботи по сертифікації продукції (ОС);

2) органи з сертифікації, які виконують роботи по сертифікації продукції за схемою (моделі) з сертифікацією або оцінкою систем управління (ОССУ);

3) прийняті ОС і ОССУ рішення про видачу, відмову у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності на продукцію, сертифікатів на системи управління, свідоцтв про визнання відповідності та атестатів виробництв.

Ведення Реєстру покладається на Мінекономрозвитку.

Інформація з Реєстру на письмові звернення держорганів, фізичних і юридичних осіб та громадських об'єднань надається Мінекономрозвитку в письмовому вигляді в порядку, визначеному законодавством про звернення громадян, доступ до публічної інформації та захисту персональних даних.

Крім того, затверджено:

- Вимоги до змісту інформації про вжиті органами з сертифікації рішеннях про видачу, відмову у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності або свідоцтв про визнання відповідності, яка подається для включення до Реєстру;

- Порядок присвоєння органами із сертифікації реєстраційних номерів виданим ними сертифікатам відповідності та свідоцтв про визнання відповідності.

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали