Перевірку на наявність критеріїв ризику при реєстрації ПН проходитимуть не всі
25.05.2017 776 0 0
За час функціонування єдиного електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ , тобто з 1 квітня цього року, вже відшкодовано понад 11 млрд грн.
Сума бюджетного відшкодування ПДВ (за заявами, поданими після 1 квітня 2017 року), що може бути узгоджена (в «автоматичному режимі»), у травні становить більше 9,7 млрд грн (2 869 платникам податку), а у червні — 254 млн грн (81 платнику податку) відповідно.
Щодо системи припинення реєстрації ризикових податкових накладних, то наразі Мінфін спільно з ДФС тестує цю систему. Повноцінний запуск її відбудеться 1 липня 2017 р.
Не перевіряються податкові накладні малого бізнесу (місячний обсяг постачання не перевищує 500 тис. грн) та накладні, зареєстровані на неплатників податку.
За розрахунками, лише 2 —3 % платників проходитимуть перевірку на наявність критеріїв ризику. До критеріїв ризику, достатніх для зупинення реєстрації, належить:
- наявний «пересорт» товарів — невідповідність обсягу або відсутність придбання товару при його реалізації;
- відсутність прав на впровадження певних видів діяльності — дозвільні документи, ліцензії на здійснення відповідної діяльності;
- значні обсяги реєстрації розрахунків коригування на неплатників податку.
Імплементація Закону № 1797 дасть змогу досягти таких результатів:
1) запобігти появі «фіктивного» податкового кредиту: тільки за січень — лютий 2017 р. працівниками ДФС виявлено майже 2 млрд грн зареєстрованого «ризикового» кредиту;
2) забезпечити достовірність інформації в Системі електронного адміністрування ПДВ: автоматичний і хронологічний порядок бюджетного відшкодування ПДВ;
3) збільшити податкові надходження з ПДВ: ліквідація схем з ухиляння від сплати податків через «фіктивні» витрати.
Джерело: http://poltava.sfs.gov.ua/media-ark/n...
Коментарі до матеріалу